کد خبر 591570
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

سه پینگ پنگ باز المپیکی کشورمان که به منظور حضور در رقابت های تور جهانی توکیو عازم ژاپن شده بودند فردا این کشور را به مقصد کره جنوبی ترک می‌کنند تا در مسابقات سئول شرکت کنند.

به گزارش مشرق، مسابقات تنیس روی میز تور جهانی ژاپن امروز با معرفی بهترین های شرکت کننده در دو بخش مردان و زنان در توکیو به پایان می رسد. به دنبال اتمام این رقابت ها نوشاد و نیما عالمیان همراه با ندا شهسواری فردا ژاپن را به مقصد کره جنوبی ترک می کنند تا در رقابت های تور جهانی این کشور در سئول شرکت کنند.

پینگ پنگ بازان المپیکی ایران که پیش از حضور در تور جهانی توکیو در کمپ تمرینی چین شرکت کرده بودند، در  این رقابت ها نتوانستند تا مراحل بالا پیش بروند. در جریان این مسابقات که از چهارشنبه گذشته در توکیو آغاز شد، ندا شهسواری در همان دیدار اول باخت و حذف شد. نیما عالمیان پس از برتری در دیدار نخست، نتیجه دومین دیدار خود را به نماینده سوئد واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت. در این بین نوشاد عالمیان با کسب دو پیروزی در دور مقدماتی مقابل بازیکنانی که رنکینگ ۴۰ و ۶۰ جهان را در اختیار دارند، تا جدول ۳۲ نفره پیش رفت اما در این مرحله مقابل حریف هنگ کنگی خود متحمل شکست شد و اینگونه پرونده ایران در تور جهانی توکیو بسته شد.

حضور در تور جهانی توکیو در راستای آماده سازی برادران عالمیان و ندا شهسواری برای حضور در مسابقات تنیس روی میز بازی های المپیک ریو انجام شد. در همین راستا آنها در تور جهانی سئول کره جنوبی هم شرکت می کنند. این رقابت ها ۲ تا ۶ تیرماه برگزار می شود.

علاوه بر پینگ پنگ بازان المپیکی ایران، دیگر بازیکنان شرکت کننده در تور جهانی توکیو نیز به طور کامل در تور جهانی سئول شرکت دارند. علاوه بر این بازیکنان، دو بازیکن اصلی تیم ملی آلمان یعنی «دیمیتری اوت چاروف» و «تیموبول» که جزو ۱۰ نفر اول رنکینگ جهانی هستند نیز به جمع شرکت کنندگان در تور جهانی سئول اضافه خواهند شد.

نوشاد ونیما عالمیان و ندا شهسواری با هدایت جمیل لطف الله نسبی و سیما لیموچی در تور جهانی سئول کره جنوبی شرکت می کنند.

پس از اتمام این رقابت ها، نمایندگان تنیس روی میز ایران به چین باز می گردند تا از این کشور راهی کره شمالی شده و در مسابقات تور جهانی این کشور که ۹ تا ۱۳ تیرماه برگزار می شود، شرکت کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس