کمیسر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان پس از دیدار با محمدجواد ظریف، از مهمان نوازی و میزبانی ۳۷ ساله ایران از پناهندگان افغانستانی تشکر کرد.

به گزارش مشرق، مقام ارشد سازمان ملل در امور پناهندگان پس از دیدار با مقامات ایرانی در تهران، از این کشور به خاطر میزبانی از پناهندگان افغانستانی قدردانی کرد.

«فیلیپو گراندی» کمیسر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان (UNHCR) صبح امروز (شنبه) در تهران با محمد‌جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

ظریف با اشاره به میزبانی ایران از پناهندگان افغانستانی در سه دهه گذشته و هزینه‌های انجام شده در زمینه آموزش آنها، گفت: متاسفانه مقدار کمک‌های بین‌المللی دریافتی ایران در این زمینه بسیار کم بوده است.

فلیپو گراندی در این دیدار با تشکر از ایران در خصوص میزبانی پناهندگان گفت: جمهوری اسلامی ایران از  کشورهایی است که در زمینه بهداشت و آموزش پناهندگان بسیار هزینه کرده و از این لحاظ نمونه است.

کمیسر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان همچنین در صفحه توئیتر شخصی خود در این باره نوشت: «من از وزیر خارجه ظریف به خاطر میزبانی و مهمان نوازی ایران از پناهندگان افغانستانی طی 37 سال، تشکر کردم».

تشکر سازمان ملل از میزبانی ۳۷ ساله از پناهندگان افغانستانی



منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس