پیکر پاک شهیدان مدافع حرم مهدی حیدری و محمد آژند پس از 5 از شهادت این هفته در تهران تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پیکر دو شهید مدافع حرم "مهدی حیدری" و "محمد آژند" که در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسیده بودند پس از قریب به 5 ماه از شهادت به کشور بازگشت و روز پنجشنبه 27 خردادماه در معراج الشهدای تهران مورد استقبال خانواده، بستگان و دوستان قرار گرفت.

برهمین اساس مراسم وداع با پیکر پاک شهید مدافع حرم "مهدی حیدری" روز شنبه 29 خردادماه از ساعت 21:30 در مسجد جامع خیرآباد ورامین برگزار می‌شود.

همچنین مراسم تشییع این شهید روز یکشنبه 30 خردادماه ساعت 17 از ابتدای خیابان خیر آباد برگزار خواهد شد.

شهید "مهدی حیدری" از پاسداران ولایتمدار در مجموعه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) بود که از وی  یک فرزند پسر به یادگار مانده است.

مراسم وداع با پیکر شهید "محمد آژند" نیز روز یکشنبه 30 خردادماه از ساعت 21:30 در مسجد امیرالمومنین(ع) کهنز شهریار برگزار می‌شود.  پیکر مطهر این شهید مدافع حرم روز دوشنبه 31 خردادماه از ساعت 9:30 صبح از میدان امام خمینی به سمت امامزاده اسماعیل تشییع خواهد شد.

شهید محمد آژند متولد 1359 در تهران بود. پدر وی از رزمندگان دفاع مقدس است که در دوران جنگ تحمیلی در میدان رزم به اسلام خدمت کرده بود. محمد آژند اولین فرزند خانواده دارای مدرک کارشناسی رشته مدیریت و از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که داوطلبانه برای دفاع از حرم اهل بیت در سوریه عازم این کشور شد. از این شهید دو فرزند پسر به نام های محمد مهدی 10 ساله و محمد طاها 1 ساله به یادگار مانده است.

شهیدان "مهدی حیدری" و "محمد آژند"  دی ماه سال 1394 در جریان درگیری با نیروهای تکفیری تروریستی در منطقه حلب سوریه به شهادت رسیدند که پیکر آنان به دلیل قرار گرفتن در میدان دشمن در منطقه جاویدالاثر ماند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس