کد خبر 590613
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

تیم ملی والیبال فرانسه از سد ایتالیا گذشت.

به گزارش مشرق، تیم های ملی والیبال فرانسه و ایتالیا در چارچوب هفته اول مرحله گروهی لیگ جهانی 2016 در گروه A1 در شهر سیدنی استرالیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر صفر فرانسوی ها همراه بود.

 

ترکیب دو تیم

{$sepehr_album_41462}



ست اول:

بازی این دو تیم در ست اول پایاپای دنبال شد و هر دو تیم بازی را محکم شروع کرده بودند. فرانسوی ها مثل همیشه با تمرکز بالا بازی را اداره کردند و اختلاف امتیاز خوبی را با ایتالیا به وجود آوردند. سرویس های فرانسه دریافت ایتالیا را از کار انداخته بود و 16 بر 10 فرانسه را پیش انداخته بود. ایتالیا در امتیاز 22 بازی را به تساوی کشاند اما فرانسوی ها بهتر کار کردند و 25 بر 23 ست اول را مال خود کردند.

ست دوم:

بازی در ست دوم پایاپای دنبال شد. هر دو تیم عالی کار می کردند و رالی های زیبایی را شاهد بودیم. فرانسه در امتیازات میانی از ایتالیا بهتر کار کرد و اختلاف خوبی را به وجود آورد. در اواخر این ست بازی زیبایی را شاهد بودیم اما فرانسوی ها مثل همیشه والیبال مدرنی را اجرا کردند و 25 بر 21 این ست را هم پیروز شد.

ست سوم:

فرانسه ست سوم را هم خوب شروع کرد و از همان ابتدا اختلاف خوبی را به وجود آورد اما ایتالیایی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند بازی را به تساوی کشاندند. ایتالیایی ها توانسته بودند روزیر را از کار بندازند اما از مهار تیلیه بر نیامدند. تیلیه در این بازی فوق العاده بود و در ادامه هم تفاوت ها را رقم زد تا فرانسه 16 بر 12 از ایتالیا پیش بیفتد. در ادامه هم فرانسه با یک بازی با تمرکز 25 بر 18 این ست را هم از آن خود کرد.

شروع مقتدرانه فرانسه در لیگ جهانی
منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس