نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران گفت: رکود بخش خودرو در کشور 4 ساله شد و رونقی در بازار فروش دیده نمی‌شود.

به گزارش مشرق، غلام‌حسین قاسمیان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران در بحث رکودزدگی چهار ساله شده است.

وی تصریح کرد: مردم به خاطر اینکه دستشان خالی است، قادر به خرید خودرو نیستند و این نوع خریدها از سبد خانواده‌ها خارج شده است.

قاسمیان با تأکید بر اینکه ایران خودرو و سایپا دو قطب و دو رقیب خودروسازی در کشور به شمار می‌روند، اضافه کرد: بر روند تولید در این شرکت‌ها نقد زیادی وجود دارد و کیفیت تولیدات این شرکت‌های بزرگ پایین است.

نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران با اشاره به اینکه خدمات پس از فروش در ایران خودرو و سایپا مطلوب نیست، ادامه داد: ساختار این خدمات برای مردم دلچسب نیست.

قاسمیان با بیان اینکه دولت باید حامی جدی شرکت‌های خودروساز داخلی باشد، تصریح کرد: دولت باید در بحث یارانه و افزایش نقدینگی شرکت‌های خودروساز داخلی، اقدامات جدی صورت دهد.

نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران با تأکید بر اینکه اتفاق خوبی است که شرکت‌های خودروساز خارجی برای عقد قرارداد وارد کشور می‌شوند، اضافه کرد: این امر در صورتی اتفاق خوبی تلقی می‌شود که این شرکت‌ها، فناوری روز را تزریق کنند.

قاسمیان گفت: نباید ایران به بازار مصرف خودروهای خارجی برای شرکت‌های خودروساز جهان تبدیل شود و تولید ملی در حاشیه قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
    0 0
    دولت مگر از شما حمایت نکرد. پراید هفت ملیونی را چهل میلیون به مردم فروختید. قیمت ها را پایین بیاورید تا مردم بخرند. یکی از خریدران خود بنده میشوم. مردم ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس