عضو شورای عالی استان‌ها از دست‌های پشت پرده برای جابه‌جایی بخشی از کاربری‌ها در بومهن خبر داد و گفت: شورای چهارم ضربه شدیدی به این شهر زد.

به گزارش مشرق، محمد قانبیلی در مورد اجرای طرح تفضیلی در شهر بومهن اظهار کرد: شورای اسلامی دوره چهارم در بحث اجرای طرح تفضیلی شهر بومهن، نامهربانی‌های زیادی نشان داد.

وی تصریح کرد: بسیاری از حقوق مردم بومهن با طولانی شدن اجرای طرح تفضیلی در این شهر، توسط شورای اسلامی دوره چهارم شهر بومهن ضایع شد.

قانبیلی با تأکید بر اینکه طرح تفضیلی شهر بومهن اواخر عمر دوره سوم شورای اسلامی شهر بومهن نهایی شده بود، اضافه کرد: منتظر اجرایی شدن این طرح بودیم؛ ولی شورای اسلامی دوره چهارم اجرای طرح تفضیلی در این شهر از توابع پردیس را قفل کرد و جلوی آن را بست.

عضو شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه ظاهراً دست‌هایی پشت پرده بود که یک‌سری از کاربری‌ها را جابه‌جا کند، ادامه داد: از این جنس گریز از قانون هم وجود داشت.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر بومهن سه سال کار شهر را قفل کردند، اضافه کرد: شورای اسلامی دوره چهارم شهر بومهن هنر نمی‌کنند که دو ماه دیگر طرح تفضیلی شهر بومهن را عملیاتی می‌کنند.

قانبیلی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر بومهن طرح تفضیلی این شهر را روی هوا نگه داشته است، گفت: نمی‌دانیم برخی از ایجاد این تأخیرها چه هدفی را دنبال می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس