کد خبر 590382
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵

ایلین گفت: فکر می‌کنم می‌توانیم پوچ بودن و بی ربط بودن اتهامات وارده بر من را به اثبات برسانیم

به گزارش مشرق، ایلیا ایلین پس از اینکه تست دوپینگش از سوی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری مثبت اعلام شد، نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و تصمیم گرفت با مردم کشورش و طرفدارانش صحبتی داشته باشد.

ایلین گفت: طبق قوانین فدراسیون جهانی وزنه‌برداری تمام اطلاعات در مورد من در سیستم آدامز فدراسیون جهانی وجود دارد که مشخص می‌کند در هر روز زندگی‌ام کجا هستم. چه در زمان تمرین و چه در زمان تفریح. و همیشه در دسترس بازرسان وادا بوده ام . امسال نیز برای دادن تست دوپینگ آماده بوده ام و در لهستان و کمپ تمرینی آلماتی دوبارتست دوپینگ داده ام. شما میدانید که هیچ رقابت بین المللی بدون تست دوپینگ نیست و من مانند همه ورزشکاران از سال 2004 همیشه تست دوپینگ داده ام که جواب آنها منفی بوده است.

او ادامه داد: اکنون نیز به آماده شدنم برای المپیک ریو ادامه میدهم. فکر میکنم نتیجه تا پایان ماه ژوئن مشخص می‌شود و من تا اواسط ماه جولای می‌توانم به شرکت کنندگان المپیک اضافه شوم. فکر می‌کنم می‌توانیم پوچ بودن و بی ربط بودن اتهامات وارده بر من را به اثبات برسانیم.

مهم نیست چه تصمیمی در مورد من گرفته خواهد شد اما می‌خوام شما بدانید که تقریبا 20سال از زندگی کوتاهم را در باشگاه و تحمل درد و سختی‌ها صرف کردم و همیشه احساس مسئولیت به کشورم رابر روی شانه هایم حس کردم و برای مردم و پیروزی جنگیدم. در تمام این سال‌ها شما من را در زمان‌های سخت و شاد حمایت کردید. امروز هم به حمایت شما امیدوارم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    0 0
    ایلین قزاق است و روس نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس