کد خبر 590250
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

یک مسئول اسراییلی خاطرنشان کرد رییس تشکیلات خودگردان فلسطین مشروعیت قانونی ادامه حکومتش بر فلسطینیان را از دست داده است.

نظر وزارت‌جنگ رژیم‌صهیونیستی در مورد محمودعباسبه گزارش مشرق، یک مقام مسئول در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کرد محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین مشروعیت قانونی خود را برای ادامه حکومت بر سرزمین های فلسطینی از دست داده است.

این مسئول نظامی اسراییلی مدعی شد:« ما هیچ تمایلی به سیطره بر غزه نداریم. تا زمانی که دولت جایگزین در این منطقه وجود ندارد ما هیچ اقدامی علیه آن انجام نمی دهیم.»

وی افزود از طرف دیگر ممکن نیست ما در وضع جنگ فرسایشی مستمر باقی بمانیم بنابراین باید جنگ آینده، آخرین برای حکومت حماس در غزه باشد. ما دنبال ماجراجویی نیستیم ولی مقابله با حماس امری حتمی است. این جنبش به تهدید فزاینده تبدیل شده است و ما باید آماده باشیم.

این مقام مسئول در وزارت جنگ اسراییل اظهار داشت مشکل اصلی اسراییل در شرایط کنونی محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین است. ما در عرصه نبرد قوی و در عرصه سیاسی ضعیف هستیم و ابومازن ( محمود عباس ) از این شرایط بهره برداری می کند و من این نوع رفتار وی را « تروریسم سیاسی » می نامم. محمود عباس برای پیشرفت روند صلح اهمیتی قائل نیست و خواستار اوضاع راکد کنونی است و حتی اگر مذاکراتی با وی برگزار شود راه به جایی نخواهد برد. ابومازن در طول هشت سال گذشته به نابلس و جنین سفر نکرده و در همین حال ده ها بار به پاریس، لندن و بروکسل سفر کرده است.

این مسئول بارز اسراییلی خاطرنشان کرد رییس تشکیلات خودگردان فلسطین مشروعیت قانونی ادامه حکومتش بر فلسطینیان را از دست داده است. نتایج نظرسنجی ها حاکی از آن است که 65 درصد فلسطینیان موافق خروج محمود عباس از فلسطین هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس