کد خبر 590141
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵

مدافع صبای قم به ابراز احساسات هواداران استقلال واکنش نشان داد و عنوان کرد بازگشت به این تیم دست او نبود.

به گزارش مشرق، امیرحسین صادقی در مورد تمدید قراردادش با صبای قم گفت: اولین بازیکنی بودم که به توافق رسیدم و دوست داشتم کنار علی دایی بمانم و به تجربیاتم اضافه کنم؛ برخلاف خیلی از دوستان که کم لطفی و بی‌معرفتی در حق من انجام دادند ولی از دایی تشکر می‌کنم که به من کمک کرد.


او ادامه داد: با نفراتی که به تیم اضافه شدند امیدوار هستیم بهتر از سال گذشته نتیجه بگیریم و مقام قهرمانی را کسب کنیم. برای رسیدن به رده اول جدول با صبا تمدید کردم و امیدوارم سال خوبی برای تیمم رقم بخورد. 100 درصد هدف ما قهرمانی است و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.


مدافع صبا به روند یارگیری تیمش در نقل و انتقالات اشاره کرد و گفت: برخلاف فصل گذشته که زمان زیادی برای جذب بازیکن نداشتیم ولی امسال فکر می‌کنم وضعیت بهتری در انتظار صبا باشد. شرایط مالی همانند قبل بوده و چیزی اضافه نشد اما امکانات بهتری برای تیم در نظر گرفته شده است.

 
صادقی خاطرنشان کرد: می‌خواهم با آرامش بیشتری زندگی‌ام را دنبال کنم. روز گذشته از هواداران استقلال که در دو، سه هفته اخیر به من لطف داشتند و علاقه‌مند بودند به این تیم برگردم تشکر کردم و به آنها گفتم دست من نبود به باشگاه سابقم بیایم. از استقلالی‌ها رخصت گرفتم و حلالیت طلبیدم تا در کنار دایی سه، چهار سال آخر فوتبالم را ادامه دهم؛ مگر اینکه اتفاق دیگری بیافتد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس