کد خبر 590123
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴

نیروهای واکنش سریع وابسته به وزارت کشور عراق، روز چهارشنبه به دنبال درگیری های شدید 24 ساعت گذشته به خیابان 60 در مرکز فلوجه رسیدند.

به گزارش مشرق، ثامر الحسینی فرمانده یگان واکنش سریع در گزارشی، اعلام کرد که نیروهای تحت امر وی در ادامه عملیات آزادسازی فلوجه، پیش از ظهر چهارشنبه به خیابان موسوم به 'شارع 60' در مرکز فلوجه دومین شهر استان الانبار رسیدند.

وی گفته که عملیات فلوجه طی نبردهای دو روزه به آزادی دو منطقه الخضراء و الاندلس و عبور از خطوط دفاعی داعش در این مناطق منجر شده است.

در این درگیری ها ده ها تن از نیروهای داعش کشته شده و 5 خودرو بمب گذاری شده نیز منهدم شد.

عملیات فلوجه که از 23 ماه می گذشته با مشارکت نیروهای ارتش، الحشدالشعبی ، پلیس اتحادیه و سایر نیروهای امنیتی و عشایری منطقه آغاز شده بود، با آزادی دو شهر راهبردی الکرمه و الصقلاویه از توابع فلوجه و ده ها روستا در هفته گذشته ، ادامه یافت و پیشروی نیروهای عراقی به سمت مرکز شهر فلوجه آغاز شد.

نیروهای عراقی تاکنون برخی مناطق از جمله حی الشهداء یک و دو و النعیمیه و بخش های مهمی از جنوب این شهر را از وجود داعش پاکسازی کرده اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حاج اسد البحريني الاصل ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    اقای سفیر سعودی در عراق توطئه نکن از خدا بترس کاش شما هم به اندازه ایران به فرقه ها و اهل تسنن و تشیع حرمت و احترام قائل بودید . سالیان دراز حکومت دست اقلیت سنی در عراق بود . حالا صدام ملعون رفته و یک انتخابات ازاد در عراق انجام شده شیعیان برنده انتخابات و حکومت شده اند اسمان که به زمین نیامده است . از روزی که شیعیان حائز اکثریت و به تبع ان حکومت شده اند سعودی ها هزار و یکبار حمله هوائی زمینی زیر زمینی انجام داده تا نگذارد شیعیان حکومت کنند ؟؟!! ادم ناحسابی الان ببینید شما ناحق و فرقه گرا هستید یا سردار سلیمانی که از روز حمله داعش به عراق درکنار برادران عراقی جانش در کف دستش مبارزه میکند ولی شما فقط بلدید دلار خرج کنید و توطئه کنید . خدا ازتان نگذرد . وشما اقای سفیر به نام عنصر نامطلوب باید اخراج شویدضمنا درمورد بحرین هم باید بگویم روزیکه اشغالگران سعودی خواستند بحرین را ترک کنند لطف کنند این ال خلیفه ملعون را هم باخود ببرند . واگر نبردند قضیه صدام حسین ملعون درمورد ال خلیفه و گردن مبارکش اتفاق خواهد افتاد انشاالله ؟؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس