نتايج يک مطالعه جهاني نشان داد که رژيم صهيونيستي بعد از اوکراين رتبه دوم در مصرف مواد مخدر در بين نوجوانان و جوانان در جهان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه ايران، روزنامه صهيونيستي يديعوت آحارونوت نوشت: ميزان مصرف مشروبات الکلي و مواد مخدر در بين نوجوانان و جوانان اسراييلي در چند سال گذشته به ويژه از سال 2007 افزايش چشمگيري داشته، بگونه‌اي که اسراييل بعد از اوکراين رتبه دوم در مصرف مواد مخدر بين سنين 15 تا 17 ساله را دارد.
بر اساس نتايج يک نظرسنجي، حدود 19درصد از پسرها و 8 درصد دخترهاي ساکن در سرزمين‌هاي اشغالي 11 ساله حداقل هفته‌اي يکبار از مشروبات الکلي استفاده مي‌کنند.
نتايج اين تحقيقات که به کنيست ارائه شده، نشان مي‌دهد که تقريباً نيمي از نوجوانان صهيونيست از مشروبات الکلي استفاده مي‌کنند.
بر اساس اين تحقيقات، يک سوم از نوجوانان اسراييلي نيز حداقل براي يک بار در سال به مرحله‌اي از مسموميت در اثر مصرف الکل رسيده‌اند.
در حال حاضر، بيش از 320 هزار نفر در سرزمين‌هاي اشغالي معتاد به مواد مخدر هستند و سالانه 5 تن هروئين، 4 تن کوکائين، 90 تن ماري‌جوانا و 20 ميليون قرص اکستازي و قرص ال‌اس‌دي وارد سرزمين‌هاي اشغالي مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس