کد خبر 589931
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

هیأت رئیسه مجلس در جلسه‌ای که با نمایندگان معترض به عملکرد رؤسای شعب در خصوص ترکیب کمیسیون‌های مجلس داشت آنها را نسبت به تصمیمات شعب قانع کرد اما برخی از نمایندگان تاکید کردند که شکایت خود را پیگیری خواهند کرد.

به گزارش مشرق، در پی اعتراض بیش از 50 نفر از نمایندگان به هیأت رئیسه پیرامون عملکرد رؤسای شعب در خصوص ترکیب اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس، جلسات هیأت رئیسه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضاء برای رسیدگی به این اعتراضات روز گذشته (سه‌شنبه) و امروز (چهارشنبه) برگزار شد.

در این جلسات نمایندگان معترض هر کدام به مدت 10 دقیقه اعتراض خود را مطرح کرده و هیأت رئیسه نیز با ارائه توضیحات نمایندگان معترض را اقناع کرد.

اعضای هیأت رئیسه مجلس هم در این نشست‌ها عنوان کردند که آیین‌نامه مجلس محدودیت‌هایی را برای تعداد اعضای کمیسیون‌ها  ایجاد کرده و دست هیأت رئیسه برای این جابجایی‌ها بسته است.

پیگری‌ها حاکی از آن است که برخی از نمایندگان معترض پس از این جلسات قصد دارند شکایت و اعتراض خود را از طریق کمیسیون اصل 90 پیگیری کنند و عده‌ای نیز عنوان کردند که به دلیل عضویت‌شان در کمیسیون‌هایی که مطابق با تخصص آنها نیست در هیچ کمیسیونی عضویت پیدا نخواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس