کد خبر 589284
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

سرگروه سابق تیم ملی کاراته گفت: سالها همراه با تیم ملی به افتخارات زیادی دست پیدا کردم و حمایت از ملی پوشان که موفقیت آنها آرزوی قلبی همه خانواده کاراته است را وظیفه خود می‌دانم.

به گزارش مشرق، جاسم ویشگاهی سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته سوئد با بیان مطلب فوق گفت: بعد از مدتها برای دیدار با خانواده به ایران بازگشتم و فرصتی دست داد تا با حضور در اردوی تیم ضمن دیدار با اردونشینان کاراته تمرینی سبک کنار آنها داشته باشم که انصافا از انرژی مثبت ملی پوشان روحیه خوبی گرفتم.

وی ادامه داد: تیم خوب و یکدستی داریم که همه مورد حمایت همه جانبه اهالی کاراته است. من هم مانند سایر اعضای این خانواده وظیفه خود می دانستم با حضور خود در اردوی تیم ملی برای این دوستان آرزوی موفقیت داشته باشم.

ویشگاهی به کادر فنی تیم ملی هم اشاره کرد و گفت: با احترام به همه بزرگان کاراته ایران باید عنوان کنم که بهترین گزینه ای که در این برهه می توانست هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد بود. هروی و همکارانش رابطه خوبی با ملی پوشان دارند و این موضوع در کنار اجرای دقیق برنامه ها می تواند برای موفقیت تیم ملی موثر باشد.

قهرمان پیشین کاراته جهان افزود: من از همه اساتید ، پیشکسوتان و قهرمان ارزنده  کاراته می خواهم با حضور در کنار ملی پوشان ضمن حمایت از  آنها برای موفقیت تیم ملی راهکار و پیشنهادات خود را به کادر فنی ارائه نمایند.

وی افزود: رقابتهای جهانی شرایط متفاوتی دارد و تیم ملی برای تکرار نتایج دوره قبل باید سخت تلاش کند. حفظ مدال طلای کمیته تیمی هم برای این تیم یک موفقیت است که امیدوارم این مهم برای کاراته ایران محقق شود.

ویشگاهی در خصوص شرایط خود در سوئد هم گفت: به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می کنم و برای انتخاب نفرات اصلی هم برنامه های مختلفی را تدارک دیده ام که اردونشینان امتیازی را از هر برنامه دريافت کرده و در نهایت بهترینها به مسابقات جهانی اعزام می شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس