توی این ده، پانزده سال من به این نتیجه رسیده‌ام که بهرام رادان بیشتر سلبریتی است تا بازیگر. یعنی تمام حواسش به این است که چطور دائم اسمش برده شود و عکسش توی اینترنت باشد و لایک و دیسلایک بگیرد.

مانی حقیقی زرنگ‌تر از این حرف‌هاست/ بهرام رادان بیشتر سلبریتی است تا بازیگر!گروه فرهنگ و هنر مشرق- بهروز افخمی که این روزها به نامی آشنا و حاشیه ساز در بین اهالی سینما تبدیل شده در آخرین گفت و گویش درباره برخی موضوعات از جمله بیان نقل قول‌های خصوصی روز آنتن زنده تلویزیونی، آینده برنامه هفت و ... پرداخته است.

افخمی درباره بیان نقل قول‌های خصوصی روز آنتن زنده تلویزیونی می‌گوید: کدام حرف خصوصی؟ هیچ کس درباره خانواده اش که حرف نزده! یکی پشت تلفن به همکاران خودش و آدم های اسم و رسم دار فحاشی می‌کند چون حرف‌های دلخواه او را نگفته‌اند و بر عکسش را گفته‌اند. من چرا باید عقاید واقعی یا اطلاعاتی را که افشا می‌کند پنهان نگه دارم؟ اصلا کسی که با مردم حرف می‌زند، فیلم می‌سازد یا رمان می‌نویسد و عقایدش را درباره هر چیزی توی آثارش یک جور و توی مصاحبه ها و بیانیه ها یک جور دیگر و توی گفت و گوهای دو نفره و محفلی یک جور دیگر می گوید چرا باید از من توقع رازداری داشته باشد. مگر من کارمند روابط عمومی او هستم. ما در ظاهر با هم رفیقیم و از هم تعریف می‌کنیم و توی محفل پشت سر هم حرف می‌زنیم و حتی به توطئه و پاپوش دوزی می‌رسیم اما وقتی همان حرف‌های محفلی افشا می‌شود برآشفته می شویم. این رفتار در هیچ کجای دنیا به شدت ایران نیست.

افخمی درباره اینکه کسی مثل مانی حقیقی وقتی شما از آدم هایی مثل کیارستمی و اصغر فرهادی نقل می‌کنید با شما لجبازی می‌کند، گفت: از کجا میدانید؟ مانی حقیقی زرنگ تر از این حرف هاست. اتفاقا حرفی که توی وبلاگش سه سال پیش درباره من نوشته بود هم از روی لجبازی نبود. برای خود شیرینی در فضای مجازی بود و برای این بود که چند تا لایک بگیرد. شاید وقتی هم که من توی تلفن بهش گفتم این حرف‌های من را آقای کیا رستمی و فرهادی هم کم و بیش گفته اند مانی طوری جواب داده که امیدوار بوده چاپ بشود و طوری بشود که هم حرفش را در مورد آن آقایان گفته باشد و هم بعد از بتواند بگوید موافق چاپش نبوده.

مجری برنامه «هفت» در خصوص صحبت‌هایش با مهدی فخیم زاده روی آنتن زنده برنامه درباره جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد نیز گفت: فکر نمی‌کنم فخیم زاده ناراخت شده باشد اما حتی اگر میدانستم که ناراحت می‌شود باز هم این حرف را می‌زدم. مردم باید و حق دارند بدانند که بعضی از جایزه‌ها با اکثریت شکننده و با اختلاف فقط یک رای داده شده.

افخمی در بخشی دیگر از این گفت‌وگو با اشاره به انتشار متنی از سوی همسرش در صفحه شخصی خود درباره بهرام رادان و حضور در فیلم «گاو خونی» توضیح داد: توی این ده، پانزده سال من به این نتیجه رسیده‌ام که بهرام رادان بیشتر سلبریتی است تا بازیگر. یعنی تمام حواسش به این است که چطور دائم اسمش برده شود و عکسش توی اینترنت باشد و لایک و دیسلایک بگیرد. وقتی فیلم بازی می‌کند می‌بینیم چیزی کم دارد و نمی‌تواند تنور فیلم را گرم کند.

این کارگردان درباره مطالعه اش قبل از برنامه «هفت» به هفت صبح می‌گوید: قبل از اجرا تا جایی که می توان اطلاعات جمع می‌کنم یعنی جمعه‌ها بعد از ظهر توی اینترنت هستم و پلاتوی اول برنامه را هم پیش از اجرا می‌نویسم. فیلم‌هایی را که قرار است در برنامه مطرح شود می‌بینم و اگر ندیده باشم روی آنتن می‌گویم که نتوانستم ببینم. مهم این است که آدم الکی حرف نزند و ژست همه چیزدانی نگیرد. مهم این است که وقتی چیزی را نمی دانم وسط برنامه از طرف مقابل می پرسم تا هم خودم بدانم و هم تماشاچیان. این که آدم به چیزی احاطه کامل نداشته باشد عیب نیست. این عیب است که وقتی چیزی را نمی‌دانی به روی خودت نیاوری که نمی‌دانی و موضوع را دور بزنی و بحث را عوض کنی و در واقع خودت و تماشاچیان را از یاد گرفتن و فهمیدن چیزهای تازه محروم کنی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 2
    انصافا بهرام رادان تا بازیگر های حوب سینما خیلی فاصله داره
  • ناشناس ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 2
    آفرین با صحبتهای آقای افخمی موافقم
  • امین ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 1
    بازی بهرام رادان رو مقایسه کنید با شهاب حسینی و بعد نتیجه گیری کنید
  • دکتر گاوچرون از کومور ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    1 0
    بازی که بهرام رادان تو سنتوری کردو کمتر بازیگری تونسته تا الان بکنه. اگه بخواییم ده بازی برتر 10 سال اخیر سینمای ایرانو بگیم قطعا یکیش بازی بهرام رادانه. جرم بهرام رادان از نظر افخمی و فراستی اینه که تو هیچکدوم از اخراجی ها حضور نداشته و اخراجی ها و تو چه دانی چیست اخراجی ها؟
  • ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 1
    چه عجب بالاخره یک عضو از سینما این حقیقت را بیان کرد! از این بدتر اوون گلزار هست که اصلا ربطی به سینما نداره.....اینا بیشتر بدرد مدل برندهای تبلیغاتی می خورن که آخرش هم پاتوق کنن توی محفل بچه میلیاردرها.
  • ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    2 1
    افخمی آدم خوبیه. صدا و سیما با دادن این برنامه به افخمی باعث شد یه حزب الهی دیگه توی دامن روشن فکرنماها نیافته و در عوض افخمی با حرفه ای گریش کمک زیادی به برنامه هفت می کنه. ان شاالله روز به روز موفق تر پیش بره
  • ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 1
    فقط در این مورد موافقم با افخمی
  • مرتضیsk ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    1 1
    خداروشکر یه آدم شجاعی پیدا شد در مورد سینمای عقب افتاده ایران و بازیگران داغونش که نمونش اشاره کرد حقیقت بگه
  • ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    1 1
    اگر بخواهیم منصف باشیم 98 درصد بازیگران ما فقط اسم بازیگر را یدک می کشند همگی خودشیفته یک کولنی تشکیل داده اند و فکر کرده اند که آسمان خدا شکافته شده و همین چند ادم به زمین پرتاب شده اند و الباقی مردم را به هیچ حساب می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس