در انجام کارهای خدا از یکدیگر سبقت بگیرید واگر مسئولیتی دارید در مسئولیت خود عدالت را رعایت کنید . دوست و رفیق را کنار بگذارید و فقط طبق دستورات اسلام رفتار کنید.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - پس از پیروزی انقلاب اسلامی و زمانی که جنگ هشت ساله بر کشورمان تحمیل شد، مردم ایران با سلایق مختلف و البته با هدف دفاع از کشور وحدت و حضوری مثال‌زدنی را به نمایش گذاشتند و از این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمدند.

هرچند در این بین جوانان بسیاری در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و نظام اسلامی جانشان را تقدیم کردند، اما وصیت‌نامه‌ها و توصیه‌های آنها امروزه چراغ راهی برای حفظ عزت و دستیابی به قله‌های رفیع پیشرفت و خوداتکایی شده است که در زیر به نمونه‌هایی از این توصیه‌ها اشاره می‌شود.

شهید «خلیل‌الله بیناباشی»
در وصیتنا‌مه‌اش توصیه کرده است: در اقتصاد مملکت چنان پیشرفت کنید که به هر بدبخت و بیچاره‌ای دست درازی نکنیم.

شهید «نوروزعلی امیر فخریان» خاطرنشان کرده است: در انجام کارهای خدا از یکدیگر سبقت بگیرید واگر مسئولیتی دارید در مسئولیت خود عدالت را رعایت کنید . دوست و رفیق را کنار بگذارید و فقط طبق دستورات اسلام رفتار کنید.

شهید«عباس اکبری» در وصیتنامه‌اش تاکید کرده است: اگر امروز تکلیفی که شهدا بر گردن ما انداخته‌اند، انجام ندهیم فردای قیامت نمی‌توانیم جوابگوی شهدا باشیم و هرگز نمی‌توانیم ادامه‌دهندگان راه شهدا باشیم.

پس برادرانم، درست فکر کنید و سعی کنید یکی از یاران وفادار امام و ادامه دهندگان راه تمامی شهدای اسلام باشید.

شهید «ناصر باقریان» نیز اشاره کرده است: برای اسلام و برای خدا کار کنند و جهاد فی سبیل‌الله انجام دهند.

شهید «اسماعیل جمال»
از ملت خواسته است: بر ما و شماست که برای حفظ ،بقا و پایداری انقلاب از این نعمتها شکرگذاری و خداوند مناّن را سپاس و ستایش کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس