کد خبر 589161
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که برای پرداخت جریمه ای 5/5 میلیون یورویی در ماجرای انتقال نیمار به این باشگاه به جمع بندی رسیده است.

به گزارش مشرق، این باشگاه با انتشار بیانیه ای در این باره نوشت:

توافق ما، وجود اشتباهی در محاسبه مالیات انتقال نیمار را در سال های 2011 و 2013 به رسمیت می شناسد. در این سال ها، آن ها هزینه های حاصل از پیوستن نیمار به باشگاه را به درستی تعلیق نکردند. باشگاه مسئولیتی را برای مالیات سال 2014 نداشته و از آن مبرا شده است و این امر بخشی از روند توافق بوده است. هیئت مدیره بارسلونا، این توافق را قدم مثبتی می داند، قدمی که موجب به پایان رسیدن شک و تردیدهای حقوقی می شود. ابهام های موجود  در این زمینه می توانستند پویایی برنامه های ورزشی و اقتصادی باشگاه را در سال های پیش رو تحت تاثیر قرار دهند. با توجه به اهمیت این تصمیم، هیئت مدیره باشگاه تصمیم دارد تا این موضوع را در گردهمایی بعدی اعضای باشگاه به تصویب برساند.

 دادستان  اسپانیایی دستور داده بود تا پرونده انتقال نیمار به بارسلونا به دلیل وجود تخلفات مالیاتی در آن به دادگاه کشیده شود. بر این اساس نیمار و پدرش متهم شده بودند که مبلغ اصلی این انتقال را مخفی کرده اند.

باشگاه بارسلونا در آن زمان اعلام کرد که مبلغ 57 میلیون یورو را برای نیمار پرداخته است، بدین صورت که 17 میلیون یورو به باشگاه سانتوس و 40 میلیون یورو به والدین بازیکن تعلق گرفته است. مراجع تحقیق کننده در این زمینه نیز اظهار داشتند که مبلغ حقیقی این انتقال چیزی حدود 83 میلیون یورو بوده است.
منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس