سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پیروزی برابر چک را به مردم کشورش تقدیم کرد.

ویژه نامه یورو 2016 مشرق - ویسنته دل بوسکهع سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر جمهوری چک گفت: به یک ریتم دلخواه و خوب رسیده‌ایم که به من تضمین حضور در جمع بزرگان این رقابت بزرگ را می‌دهد.

اطلاعات کامل هر تیم، تاریخچه مسابقات، ستاره های ادوار مختلف را اینجا می توانید ببینید
 
وی ادامه داد: این یک بازی بزرگ و سخت بود و شکست دادن تیمی که فقط دفاع می‌کند کار بسیار سختی است. مساله مهم برای من این است که تا آخرین لحظه جنگیدیم و نشان دادیم که بهتر از حریف هستیم.

دل بوسکه افزود: در این بازی صبور بودیم و این رمز موفقیت ما بود، کار خیلی سختی بود اما از پس آن بر آمدیم و به همه مردم اسپانیا این پیروزی را تبریک می‌گویم.

وربا: به اینیستا باختیم

پاول وربا سرمربی تیم ملی فوتبال چک در پایان بازی تیمش برابر اسپانیا و تحمل شکست یک بر صفر در گام نخست تیمش گفت: متاسفانه نتوانستیم مقابل اسپانیا خوب بازی کنیم. ما شکست خوردیم و گام اول را خوب بر نداشتیم.

وربا ادامه داد: اینیستا بود که به ما گل زد نه پیکه، اینیستا نقش مهمی داشت و اسپانیا را نجات داد.

وی افزود: من نگران تیمم نیستم، بازیکنانم خوب بازی کردند اما قدرت ما از اسپانیا کمتر بود، در بازی‌های بعدی این شکست را جبران خواهیم کرد.




دل بوسکه درباره تعویض‌های خود گفت: به هر حال تصمیم گرفتم محاسبات تیم حریف را بر هم بزنم، تعویض های من همگی تاکتیکی بودند و هیچکدام از بازیکنان تعویض شده مشکلی نداشتند. در صحنه گل پاس اینیستا فوق العاده بود و پیکه مثل همیشه یک تمام کننده عالی.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس