کد خبر 588216
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

نماینده حقوقی حامی مالی باشگاه صبای قم جزئیاتی از روند واگذاری این باشگاه را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، عبدالصمد ابراهیمی در مورد اینکه پروسه واگذاری باشگاه صبا در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: «هولدینگ تجاری، اقتصادی شهباز» در سال اول به عنوان حامی مالی باشگاه صبا قرارداد بسته و منتظریم تا ببینیم در سال دوم، واگذاری سهام و مالکیت باشگاه صبا چه شرایطی داشته و در چه مرحله‌ای قرار می‌گیرد. یکسری کارها در گذشته در زمان مالکیت قبلی باشگاه انجام شده از جمله اینکه سهامداران باشگاه سهام خود را واگذار کردند اما این کار کمی زمان‌بر است و باید پروسه قانونی و اداری آن طی شود.

وی در مورد اینکه تکلیف هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه چه زمانی مشخص می‌شود، اظهار داشت: با هماهنگی‌ با استاندار قم فکر می‌کنم تکلیف هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تا هفته آینده مشخص شود. در حال حاضر کشوری‌فرد در زمینه نقل و انتقالات به کارش به عنوان مدیرعامل ادامه می‌دهد و اینکه در آینده نیز مدیرعامل باشد یا نه به تصمیم هیئت مدیره پس از آنکه تشکیل شد، بستگی دارد. حتی اگر کشوری‌فرد به عنوان مدیرعامل هم انتخاب نشود باز هم از تجربیات او در سمت‌های مختلف در باشگاه استفاده خواهد شد.

ابراهیمی در خصوص اینکه آیا وی نیز همچون باشگاه راه‌آهن مسئولیت اجرایی خواهد داشت، اعلام کرد: باید شرایط را برای کار اجرایی بررسی کنم و فعلا در این زمینه چیزی مشخص نیست و من فقط نماینده حقوقی «هولدینگ تجاری، اقتصادی شهباز» هستم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس