کد خبر 588189
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

تیراندازان المپیکی ایران در دو رشته تفنگ و تپانچه در دومین روز تورنمنت بین المللی فرانسه با نتایج دور از انتظار به مقام های نهم تا سیزدهم رسیدند.

به گزارش مشرق، رقابت های تیراندازی در دومین روز تورنمنت بین المللی تیراندازی فرانسه عصر روز گذشته - شنبه - برگزار شد و تیراندازان المپیکی ایرانی در دو رشته تفنگ و تپانچه به مصاف حریفان رفتند.

در رشته تفنگ 10 متر سه تیرانداز زن ایران در رویارویی با حریفان از صعود به فینال بازماندند و الهه احمدی با امتیاز415٫6 به عنوان نهمی، نجمه خدمتی با امتیاز 414٫9 به مقام یازدهم و مه لقا جام بزرگ با امتیاز 413٫6 سیزدهم شدند.

در این رشته سه نماینده آمریکا و دو نماینده قزاقستان و نمایندگان صربستان، لهستان و استرالیا به فینال راه یافتند.

در رشته تفنگ 10 متر مردان نیز پوریا نوروزی تفنگدار المپیکی ایران به مصاف حریفان رفت و با امتیاز 622٫7 در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

نوروزی همچنین در رشته درازکش نیز در خط آتش قرار گرفت، اما برای رسیدن به فینال ناکام ماند.

براساس این گزارش در ادامه این رقابت ها در رشته تپانچه زنان، گلنوش سبقت اللهی تنها تیرانداز المپیکی ایران نیز با کسب 372 امتیاز نتوانست به فینال راه یابد و با قرار گرفتن در جایگاه نهم به کار خود پایان داد.

در این رقابت ها همه رشته های تفنگ و تپانچه در تمام مواد دو بار برگزار می شود تا حریفان فرصت بیشتری برای شناخت رقبا پیدا کنند و خود را برای حضور در المپیک مهیا کنند.

بر همین اساس رقابت های رشته تپانچه بادی زنان و تفنگ بادی مردان نیز امروز - یکشنبه - پیگیری می شود. همچنین در رشته سه وضعیت بانوان سه تفنگدار کشورمان در خط آتش به رقابت با حریفان المپیکی خود می پردازند.

تورنمنت بین‌المللی فرانسه هر چهار سال یک بار در آستانه بازی های المپبک با حضور تیراندازان راه یافته به المپیک برگزار می شود و با توجه به اینکه تیم ملی تیراندازی ایران نیز هم اکنون تمرینات خود در هانوفر آلمان پیگیری می کند به دلیل نزدیکی به فرانسه در این رقابت شرکت کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تیراندازی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس