پس از درگیری‌های هواداران روسی و انگلیسی، این بار درگیری دیگری بین هواداران در شهر نیس به وقوع پیوست.

به گزارش مشرق، در حالی که کشور فرانسه برای میزبانی از پانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا روی بحث امنیتی و پیشگیری از حملات احتمالی تروریست‌ها تمرکز کرده، به نظر می‌رسد برنامه خاصی برای کنترل افراد و هوادارانی که قصد ایجاد آشوب و درگیری دارند را ندارد.

پس از درگیری دامنه‌دار هواداران دو تیم انگلیس و روسیه که پیش و پس از پایان بازی دو تیم در شهر بندری مارسی ادامه داشت، حالا خبر می‌رسد که در شهر بندری نیس که در جنوب فرانسه واقع شده، درگیری دیگری این بار بین برخی افراد محلی با هواداران دو تیم لهستان و ایرلند شمالی در گرفته است.

ماجرا از این قرار بود که هواداران دو تیم لهستان و ایرلند شمالی در جوی دوستانه در کنار یکدیگر  بودند که در ساعت 23 (به وقت محلی) تعدادی از افراد محلی وارد صحنه شد و درگیری‌ها از همان جا آغاز شد.

چند صد نفر در این درگیری شرکت داشتند و صندلی و بطری‌هایی بود که به سمت یکدیگر پرتاب می‌کردند. پلیس خیلی زود دخالت کرد و نگذاشت این درگیری اوج بگیرد. در این بین یک نفر بازداشت شده و گزارشی از مصدومیت جدی کسی نشده است.

دو تیم ایرلند شمالی و لهستان قرار است از ساعت 20:30 امشب (یکشنبه) از گروه C در  استادو نیس شهر نیس در نخستین بازی خود از مرحله گروهی یورو 2016 به مصاف هم بروند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس