کد خبر 587538
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال روسیه با اشاره به پیشرفت فوتبال این کشور در سال‌های اخیر به تمجید از مهاجم ایرانی تیم روستوف پرداخت.

به گزارش مشرق، ویتالی موتکو، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال روسیه گفت: چه کسی فکر می‌کرد از ایران بازیکنی به نام سردار آزمون در روسیه بدرخشد و تقریبا در هر بازی گلزنی کند. در هر کشوری سه تا چهار بازیکن می‌توانند به سطح بالایی برسند.

وی افزود: این سطح آمادگی نشان دهنده تمرینات سخت بازیکنان و مربیان خوبی است که باعث رشد کیفی فوتبال روسیه در سال های اخیر شدند. سردار آزمون نمونه روشن این پیشرفت است که در هر بازی لیگ برتر روسیه تقریبا گلی به ثمر رساند. او در 15 بازی 9 گل زده و سه پاس گل داده است.

وزیر ورزش روسیه درباره صعود احتمالی تیم ملی کشورش از گروه B جام ملت های یورو 2016 گفت:  ما قادر به صعود از این گروه هستیم. هر چند بعضی از کارشناسان می‌گویند نمی‌توانیم. حتی می‌دانستیم بعضی از همین کارشناسان به تیم ملی آلبانی هم اعتمادی نداشتند. فوتبال در سطح جهانی پیشرفت کرده و هر تیم ملی می‌تواند سه یا چهار بازیکن با کیفیت بالایی داشته باشد.

موتکو یادآور شد: رونی در تیم ملی انگلیس حضور ندارد. بازیکنی که به تنهایی می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد، اما بازیکنان جوانی هستند که رشد خوبی کرده‌اند.

تیم ملی روسیه در گروه B جام ملت‌های یورو 2016 با انگلیس، ولز و اسلواکی بازی خواهد کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس