علی جان در این چند ماه مرد و مردانه ایستاد و با وجود درد زیادی که قابل تصور نیست و دیگر هیچ مخدری جوابگو نبود با سرطان جنگید.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - محمد مهدی همت فرزند برومند سردار شهید حاج ابراهیم همت در یادداشتی به شرح وضعیت علی دادمان فرزند شهید دادمان و بیماری سرطان وی پرداخته است. متن یادداشت بدین شرح است:

دوستان زیادی جویای حال و احوالات برادر بزرگمان علی آقای دادمان بودند. با کسب اجازه از خانواده ی ایشان به شرح مختصری می پردازم.

علی جان در این چند ماه مرد و مردانه ایستاد و با وجود درد زیادی که قابل تصور نیست و دیگر هیچ مخدری جوابگو نبود با سرطان جنگید.

سرطان ایشان جزو گونه های نادر بود که سرعتی بالاتر از تصور داشت.
روز چهارشنبه بخاطر درد شدید در ناحیه ی شکم و اختلال تنفسی برادرمان را به بیمارستان آوردیم و دکترها اذعان داشتند که اگر عمل نگردد تا شب دوام نمی آورد.

بخشی از آنچه می دانستیم و آنچه بعد از عمل روشن شد به شرح زیر است:
غده ی ایجاد شده در روده موجب انسداد روده گردیده که بخشی از روده را سیاه کرده که دکتر ها مجبور شدند بخشی از آن را بریده و روده را از چرخه خارج کنند.

محتویات‌ روده به داخل شکم ریخته بود که ایجاد عفونت کرده و عفونت وارد خون شده و از طرفی گاز ایجاد شده در شکم، ریه را نیز درگیر کرده که در حال حاضر تنفس ایشان با دستگاه انجام می گردد.

سلول های سرطانی روده و معده و کبد و لگن و کلیه را به اشغال خود در آوردند که بخاطر جراحات و عمل جراحی‌ و وضعیت موجود امکان‌ شیمی درمانی دیگر وجود ندارد.

ما برادران علی چهار روز است که بیمارستان را ترک نکرده ایم و دوری از اینجا فقط برایمان بیتابی به همراه دارد، آنچه از دوست داران آقازاده ی رشید شهید دادمان می خواهیم فقط دعا برای آرامش ایشان است. ما تسلیم رضای خدا هستیم و فقط میخواهیم دیگر درد نکشد.
به رسم عاشقی دعا کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • رضوی ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
    0 0
    خداشفابده اونا بخاطراین کشور یتیم شدن بااشک چشم ازخدامیخوام شفاعطاکنه
  • ناشناس ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    امن یجیب و مضطر اذا دعا و یکشف السو
  • ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    علی شهید شد... خدا به خانواده ش صبر بده... لعنت به کسایی که در این نظام خون این شهدا رو پایمال میکننن...
  • حسن ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    0 0
    خداوند به حق این روز عزیز و شهید این روز عزیز روح بزرگش را با مولایمان علی ع محشور کند و به خانواده اش صبر وشکیبایی عنایت کند
  • حسین ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    0 0
    روحت شاد یادت گرامی داداش گلم .از طرف فرزند سردار شهید یوسف پیری
  • مهزاد کشوری ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    0 0
    خدا ایشون رو بیامرزن.دیر شناختمشون و زود از دست رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس