کد خبر 5873
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۲

رييس مرکز ضايعات نخاعي بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: بخش ويژه جانبازان دچار آسيب هاي نخاعي در مرکز علوم اعصاب بيمارستان خاتم الانبيا راه اندازي شد. <BR>

به گزارش مشرق 'مسعود جوادي' اظهار داشت: با راه اندازي اين بخش جانبازان دچار آسيب هاي نخاعي مي توانند از خدمات گروهي پزشکان و متخصصان رشته هاي مختلف به طور همزمان و يک جا بهره مند شوند.
وي با اشاره به عوارض متعدد ناشي از آسيب هاي نخاعي در جانبازان، افزود: جانبازاني که دچار آسيب هاي نخاعي هستند از عوارض جانبي متعددي رنج مي برند و به پزشکان رشته هاي مختلف نياز دارند که در اين بخش مي توانند به طور همزمان از خدمات کلينيکي و پارا کلينيکي متخصصان و پزشکان بهره مند شوند.
رييس مرکز ضايعات نخاعي بنياد شهيد و امور ايثارگران اضافه کرد: عوارض جانبي متعدد ناشي از ضايعات نخاعي و مراجعه جانبازان به پزشکان مختلف موجب تداخل دارويي و مشکلات ثانوي مي شد که از اين پس با معاينات همزمان، پروتکل درماني جانبازان صادر خواهد شد.
جوادي با اشاره به راه اندازي خط ارتباطي 'بحران' در اين مرکز، ادامه داد: جانبازان دچار آسيب هاي نخاعي در مناطق دور افتاده و شهرستان ها مي توانند از طريق ارتباط با بخش ويژه جانبازان نخاعي بيمارستان خاتم الانبيا(ص) و پس از هماهنگي با سازمان هاي بنياد شهيد و امور ايثارگران در اين بخش پذيرش و از خدمات گروهي پزشکان متخصص بهره مند شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس