کد خبر 587262
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۱

دیمتری پایه که گل حساسی را در دقیقه 89 برای فرانسه به ثمر رساند، پس از پایان بازی دلیل اشک هایش را توضیح داد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال فرانسه با بازی خوب دیمتری پایه توانست رومانی را شکست دهد. ستاره 29 ساله وستهام با یک گل و یک پاس گل توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

دیمتری پایه بعد از شب رویایی خود در سنت دنیس گفت: بسیار خوشحال هستم. نمی توانم خوشحالی خودم را بروز بدهم. رومانی خیلی ما را اذیت کرد و در دقایقی از مسابقه کاملا تیم برتر بود و زمان برد تا اینکه به خودمان بیاییم. در این بازی موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. شاید اگر خیلی زود گلزنی می‌کردیم، کار برای مان خیلی راحت تر می شد.

پایه ادامه داد: گلی که به ثمر رساندم خیلی مهم بود. حالا 3 امتیاز برای ماست و در صدر گروه قرار داریم.

او درباره اشک های خود بعد از تعویض گفت: هیچکس چند ماه قبل فکرش را نمی کرد من اینجا باشم و در یورو فرانسه را همراهی کنم. در ابتدای فصل هیچکس من را جدی نمی‌گرفت ولی با تلاش زیاد توانستم خودم را نشان بدهم. این اشک ها به خاطر این بود که چندین ماه تلاش زیادی داشتم. اینجا هستم تا از بازی کردن لذت ببرم. این بهترین بازی من بود. باید همیشه بهترین بازی خودم را ارائه کنم. علاوه بر آن خانواده من در ورزشگاه بودند و خیلی خوشحال بودم که آنها را خوشحال کردم. این هم من را احساساتی کرد. حالا این 3 امتیاز خیلی به ما کمک می کند و به سود ماست.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس