کد خبر 586755
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری مرد و زنی که چهار سال پیش با انگیزه خیانت اقدام به قتل کرده بودند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، شیخ‌مراد مرادی امروز اظهار کرد: در پی اعلام مفقودی مرد 50 ساله توسط خانواده‌اش، تحقیقات برای پیدایش فرد مورد نظر در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان دماوند قرار گرفت.
 
وی تشریح کرد: مأموران پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه متوجه شدند که پرونده مفقودی برای بار دوم به جریان افتاده است و نخستین شکایت حدود چهار سال پیش صورت گرفته که به دلایل نامعلوم مختومه شده بود.
 
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند: در ادامه با تحقیقات میدانی صورت گرفته و اظهارات بستگان فرد مفقود شده، مشخص شد که وی در سال‌های قبل جهت انجام پروژه‌ای به یکی از استان‌های کشور عزیمت و در آنجا اقدام به ازدواج مجدد کرده و به شهر آبعلی از توابع شهرستان دماوند مراجعت می‌کند و به همراه همسر دوم خود در آنجا به زندگی خود ادامه می‌دهد و گاهی اوقات با همسر اول و فرزندان خود نیز رفت و آمد داشته است.
 
مرادی ادامه داد: پس از بررسی بیشتر مشخص می‌شود که حدود چهار سال قبل فرد مفقود شده از منزل خارج و هیچ خبری از وی نمی‌شود که پرونده مفقودی آن با شکایت پسرش تشکیل شده، ولی به دلایل نامعلوم پس از گذشت هشت ماه پرونده مختومه می‌شود.
 
وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از مطالعه اوراق پرونده متوجه عدم شکایت همسر دوم وی می‌شوند و اقدامات لازم را جهت شناسایی محل زندگی همسر دوم فرد مفقودی آغاز می‌کنند تا با حضور وی، امکان پیدایش مفقودی فراهم شود.
 
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند تصریح کرد: بالاخره با پیگیری‌ها و استعلامات کارآگاهان پلیس آگاهی، همسر دوم فرد مفقودی در یکی از استان‌های کشور شناسایی و اقدام لازم جهت حضور وی در شهرستان دماوند به عمل می‌آید.
 
مرادی بیان کرد: همسر دوم مفقودی به محض حضور در پلیس آگاهی در تحقیقات علمی و پلیسی پرده از راز فاجعه‌ای دردناک برداشته و به قتل همسر خود با همکاری مردی 40 ساله، اعتراف می‌کند که مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضایی بلافاصله هم‌دست وی را در یک عملیات غافلگیرکننده دستگیر کرده و به پلیس آگاهی دماوند منتقل می‌کنند.
 
وی در خصوص اعترافات قاتلان تشریح کرد: همسر دوم مقتول در طول چند سال زندگی مشترک با وی با مرد دیگری رابطه صمیمی برقرار می‌کند که مقتول از وجود رابطه پنهانی همسر خود با مرد دیگری مطلع می‌شود و قبل از اینکه مقتول اقدام به طرح شکایت کند، همسر مقتول با همدستی آن مرد غریبه، اقدام به قتل وی می‌کنند.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: آنها جهت فاش نشدن راز قتل، جسد مقتول را در حیاط خانه دفن و به بستگان و فرزندان مقتول اعلام می‌کنند که مقتول جهت انجام کاری به بیرون از خانه مراجعت کرده و هیچ خبری از وی نداریم.
 
مرادی ادامه داد: با اعترافات دردناک قاتلان سنگ‌دل، اکیپ بررسی صحنه جرم به محل وقوع جرم اعزام و باهماهنگی مقام قضایی اقدام لازم در خصوص بازسازی صحنه قتل و کشف جسد کرده و پس از کشف جسد، جهت بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد و متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
 
وی گفت: افراد جامعه جهت گرفتار نشدن در گرداب گناه و جرائم، باید سبک زندگی اسلامی را در زندگی و عمل خود الگو قرار دهند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    0 0
    حقش بود اونجوری بکشنش و تنهایی چالش کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس