کد خبر 586574
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶

۴ بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن قراردادشان با این باشگاه به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق، کاوه رضایی، محمد باقر صادقی و ولید اسماعیل و علی حمام 4 بازیکنی هستند که قراردادشان با باشگاه ذوب آهن به پایان رسیده است. از بین این بازیکنان جدایی ولید اسماعیل از ذوب آهن قطعی به نظر می رسد. کاوه رضایی نیز بعید است که در ذوب آهن بماند. مدت زمان قرارداد این بازیکنان در سایت سازمان لیگ موجود است.

مسعود حسن زاده نیز با وجود داشتن قرارداد تمایل زیادی به جدایی از ذوب آهن دارد. قاسم حدادی‌فر هم باید از نظر مالی با باشگاه به توافق برسد.

احمد کامدار هم از این تیم به ماشین سازی تبریز رفت.

به این ترتیب به نظر می‌رسد که گل محمدی به دنبال جذب مهاجم، دفاع چپ و هافبک دفاعی است. البته در سایر پست ها نیز شاید بازیکن بگیرداما اولویت او جذب  بازیکن در این پست‌هاست. اگر محمد باقر صادقی هم از ذوب آهن برود ذوبی‌ها  یک دروازه‌بان هم جذب خواهند کرد.

البته احتمال دارد گل محمدی برای جذب بازیکن به برزیل هم سفر کند.

باشگاه ذوب آهن در این فصل دستور صرفه جویی دریافت کرده و به همین دلیل هم مبلغ قرارداد یک میلیارد و 250 میلیون تومانی فصل گذشته یحیی گل محمدی در این فصل نه تنها افزایش پیدا نکرده بلکه هیات مدیره دستمزد 800 میلیون تومانی را به او پیشنهاد داده است.

باید دید بازیکنان تیم ذوب آهن نیز حاضرند با کاهش دستمزد و بودجه فشرده شده باشگاه کنار بیایند یا باشگاه با چالش جدیدی در این زمینه مواجه خواهد شد. برخی از بازیکنان می‌گویند ما در چندین مسابقه پاداش برد از فصل گذشته طلبکاریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس