کد خبر 586486
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

مراسم خاکسپاری محمد علی کلی اسطوره بوکس جهان در حالی روز جمعه در آمریکا برگزار خواهد شد که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در مراسم خاکسپاری بزرگمرد بوکس دنیا حضور نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری ورزش آلمان، مراسم خاکسپاری محمد علی کلی اسطوره بوکس جهان در حالی روز جمعه در آمریکا برگزار خواهد شد که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در مراسم خاکسپاری بزرگمرد بوکس دنیا حضور نخواهد داشت.

اوباما به دلیل مسائل خانوادگی رسما به دلیل غیبتی که در مراسم خاکسپاری محمد علی خواهد داشت عذرخواهی کرده و قرار است به جای حضور وی نامه او در مراسم خاکسپاری قرائت شود.

اوباما روز جمعه در مراسمی که لوئیس ویل برای خاکسپاری محمد علی برگزار می‌شود شرکت نخواهد کرد و به همین دلیل کاخ سفید در یک اطلاعیه رسمی اعلام خواهد کرد که روز جمعه اوباما به همراه همسرش میهمان افتخاری در مراسم فارغ التحصیل دختر بزرگ خود در واشنگتن دیسی حضور خواهند داشت.

براساس اظهارات سخنگوی مطبوعاتی اوباما یکی از افراد نزدیک به وی به نمایندگی از سوی رئیس جمهور آمریکا در مراسم خاکسپاری محمد علی کلی حضور خواهد داشت و نامه اوباما که در رابطه با محمد علی نوشته شده را قرائت خواهد کرد. روز جمعه ساعت 9 صبح به وقت محلی مراسم خاکسپاری اسطوره بوکس دنیا برگزار خواهد شد و تا ساعت 14 به وقت محلی این مراسم طول خواهد کشید.

براساس برنامه‌هایی که انجام گرفته تمام اقوام مرحوم محمد علی کلی و دوستانش دراین مراسم شرکت خواهند کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود مصطفوی ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    کلی سفیر صلح و آزادی کاسیوس مارسلوس کلی فوق ستاره سنگین وزن بوکس جهان در طول زندگی سراسر پر افتخار همیشه در پی احقاق حقوق مردم و مبارزه با فقر و فساد اجتماعی بود او در سفرهای متعدد خود که در مسابقات مختلف حضور می یافت در هحوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی آن کشور حاضر می شد و در دفاع از حقوق مردم ، برابری قومیت ها نژادها تلاش و اثری مثبت و موثر داشت .. لذا رجب طیب اردوغان که امروز مصالح و منافع ملی مردم ترکیه را به خطر انداخته و با موضوع عدم پذیرش نسل کشی ارامنه که امری بدیهی بوده و دنیا به آن معترف است نیز عدم به رسمیت شناختن حقوق قومیت کورد ترکیه نیز اظهار نظر و پیشنهادی غیر منطقی در خصوص چگونگی برگزاری مراسم خاک سپاری کلی آخرین مشت سنگین این قهرمان را با خروج از مراسم او دریافت کرد او مهمان افتخاری این مراسم بود و از او دعتوی بعمل نیامده بود اردوغان به دلیل رویدادهای اخیر سیاسی کشور ترکیه که خود او یکی از عاملین آن می باشد در صدد موجه کردن چهره خود است لذا همان بهتر این مراسم را ترک او به انجام رسید چرا که این مراسم با شکوه نمی توانست پذیرای حاکم استبداد گری باشد که به واسطه تصمیمات نادرست خود امنیت این کشور زیبا و مردم آن را به مخاطره انداخته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس