کد خبر 586464
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

بانوان و آقایان تیم ملی اسکیت‌هاکی ایران پس از رونمایی از لباس‌های رسمی و مسابقه خود، عازم ایتالیا شدند تا شانس خود را برای درخشش در این رقابت جهانی آزمایش کنند.

به گزارش مشرق، بانوان ایرانى در اولین حضور خود در مسابقات جهانى اسکیت‌هاکى ایتالیا، به عنوان لباس رسمى طرحى یادآور نقش و نگار زیباى ایرانى، اسلامى را با طراحى خانم نغمه کیومرثى بر تن مى‌کنند.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی اسکیت‌هاکی ایران در تبریز با حضور مربی آلمانی نتایج مثبتی داشته که مربیان و اعضای کادر فنی امیدوارند، تاثیر آن را در مسابقات جهانی ایتالیا و البته میادین آسیایی پیش رو شاهد باشیم.
به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته مراسم افطاری و رونمایی از لباس تیم ملی اسکیت هاکی ایران با حضور رییس فدراسیون اسکیت، دبیر و مسوول کمیته فرهنگی این فدراسیون برگزار شد.

در این مراسم که در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد، دکتر فریبا محمدیان رییس، علیرضا نصیری دبیر و مهدی ممی زاده مسوول کمیته فرهنگی فدراسیون با حضور در جمع ملی پوشان اسکیت هاکی ایران برای تیم اعزامی مردان و زنان ایران به رقابت های جهانی آرزوی موفقیت کردند.
پوشش تیم ملی بانوان اینلاین‌هاکی + عکس
در این مراسم بدرقه، دکتر محمدیان با بیان نقطه نظرات خود به کادر فنی و ملی پوشان کشورمان از آنها خواست با اقتدار و صلابت راهی رقابت های جهانی ایتالیا شوند و با اخلاق و منش پهلوانی همچون گذشته نمایندگان و سفیران شایسته ای برای ورزش ایران در این آوردگاه جهانی باشند.

پوشش تیم ملی بانوان اینلاین‌هاکی + عکس
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • lplll ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    0 0
    طراحی لباس بانوان هاکی بهتر از طراحی لباس تیم ملی فوتبال است .ولی عفت بانوان ایران حفظ شود خیلی بهتر است.
  • ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    0 0
    چه ژستی گرفتن این خانم ها کجا میخواهند بروند ؟؟؟؟
  • قیصری ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    0 0
    حالا باید اون لباس موقع بازیشونو ببینید تا قضاوت کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس