تمامی مشترکان تلفن همراه میتوانند با مراجعه به این آدرس از تعداد سیمکارتهائی که با کد ملی آنان ثبت شده است، مطلع شوند.
مشترکان تلفن همراه هر کدام از اپراتورها باید کد ملی و شماره تلفن همراه خود را در این سامانه وارد کنند.
پس از ثبت اطلاعات درخواستی در سامانه، پیامکی برای آنها ارسال میشود که تعداد سیمکارتهای ثبت شده با کد ملی متقاضی در هر اپراتور تلفن همراه در این پیامک درج شده است.
این دسته از مشترکان برای پیگیری وضعیت سیمکارتهای ثبت شده به نامشان باید به دفاتر امور مشترکان اپراتور مورد نظر مراجعه کرده و تقاضای رسیدگی را تسلیم کنند.
در این صورت اگر ثبتنام سیمکارتی بدون درخواست متقاضی صورت گرفته باشد، نسبت به غیر فعال کردن آن اقدام خواهد شد.
کلیه مشترکان همراه که حداقل یک سیمکارت به نامشان در سامانه اپراتورهای موبایل به همراه کد ملی صحیحشان ثبت شده باشد، میتوانند در این سامانه با علامت زدن دو چک باکس، از تعداد خطوطی که به نامشان در هریک از اپراتورهای مذکور ثبت شده، مطلع شوند.
با توجه به اینکه حدود دو ماه از بهرهبرداری و اعلام آغاز به کار این سامانه میگذرد اما تا حال حاضر حدود نیم میلیون مشترک، سیمکارت خود را از این طریق استعلام کردهاند.