کد خبر 585780
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

رویترز نوشت یکی از فرماندهان ارشد نیروهای مردمی شیعه در عراق از بی برنامگی و عدم انسجام کامل در روند آزادسازی شهر فلوجه از دست داعش به شدت انتقاد کرده است.

 به گزارش مشرق، هادی العامری در گفتگو با تلویزیون السومریه گفته متاسفانه برنامه ای مشخص برای ادامه روند آزادی فلوجه وجود ندارد. عامری رییس سازمان بدر بزرگترین شاخه از ائتلاف حشدالشعبی است.

روز جمعه نیز جوادالطلیباوی رییس سازمان عصائب اهل الحق با انتقاد از روند جاری در عملیات فلوجه از نخست وزیر عراق خواسته بود دستور پیگیری دوباره عملیات را صادر کند.

العامری دولت عراق را متهم کرده به بهانه حفظ جان غیرنظامیان، تجهیزات را از نزدیکی فلوجه به سوی موصل جابجا کرده اند. عامری گفته به نظر من انتقال تجهیزات و ادوات نظامی به مخمور به بهانه شهر موصل، خیانت به نیروهای مردمی عراق است.
منبع: شفقنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرگ بر آمریکا ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    شیطان بزرگ قصد ندارد این منطقه را آرام کند! شیطان بزرگ تمام توان خود را برای نابودی منطقه متمرکز کرده است. از پیاده نظام قوی خود یعنی داعش گرفته تا عوامل نفوذی در دستگاه دولتی عراق و حاکمان خود فروخته منطقه ای و هدایت هدفمند امپراتوری رسانه ای و اطلاعاتی ، قرار بر این است که غرب آسیا(خاورمیانه) را به آشوب کشیده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس