طبق برنامه ریزی انجام شده فیلم تازه مکری تا یک ماه آینده آماده نمایش می‌شود. «هجوم» درباره یک قتل است که در یک ورزشگاه اتفاق افتاده. چند مامور پلیس در حال بررسی این پرونده هستند و با ورود به این ورزشگاه سر نخ هایی از این قتل بدست می‌آورند.

شهرام مکری به ونیز «هجوم» می‌برد
گروه فرهنگ و هنر - فیلمبرداری این فیلم به تازگی به پایان رسیده و مونتاژ فیلم نیز به پایان رسیده است. این روزها جلوه‌های ویژه بصری «هجوم» در استدیو ایران فیلم انجام می‌شود و به صورت همزمان مراحل تصحیح رنگ نیز آغاز شده است.

طبق برنامه ریزی انجام شده فیلم تازه مکری تا یک ماه آینده آماده نمایش می‌شود. «هجوم» درباره یک قتل است که در یک ورزشگاه اتفاق افتاده. چند مامور پلیس در حال بررسی این پرونده هستند و با ورود به این ورزشگاه سر نخ هایی از این قتل بدست می‌آورند.

* فیلمی با دو پلان

از قبل از شروع فیلمبرداری «هجوم» صحبت‌های زیادی در خصوص ساختار فیلم در رسانه‌ها مطرح شد. ابتدا عنوان شد فیلم تازه مکری مثل «ماهی و گربه» یک پلان خواهد بود اما بعد مکری آن را تکذیب و عنوان کرد که فیلم تازه‌اش از چند پلان تشکیل شده است.

اما تازه‌ترین خبرها از فیلم حکایت از آن دارد که شهرام مکری فیلم تازه‌اش را در دو پلان فیلمبرداری کرده است. یک پلان ماجراهای فیلم است که در ورزشگاه اتفاق می‌افتد و پلان دوم فلاش بک فیلم است. با این حساب تدوین فیلم در کمترین مدت زمان ممکن توسط خود مکری انجام شده است.

* اولین رونمایی در ونیز

به گزارش سینما، فیلم تازه شهرام مکری تا یک ماه آینده آماده نمایش می‌شود و قرار است به محض آماده شدن برای نمایش در جشنواره‌های بین المللی ارائه شود. با توجه به اینکه اولین نمایش فیلم «ماهی و گربه» در جشنواره ونیز بود و توانست در همین فستیوال یکی از جوایز اصلی را کسب کند به احتمال فراوان رونمایی از «هجوم» نیز در همین جشنواره خواهد بود. فستیوالی که هفته اول شهریور ماه برگزار می‌شود.

* ترکیب بازیگران سینما و تئاتر

گروه بازیگران فیلم «هجوم» ترکیبی نزدیک به فیلم های قبلی او دارد. بازیگران تئاتر، چهره های تازه وارد و بازیگرانی که در سینمای تجربی فعال هستند ترکیب بازیگران «هجوم» را تشکیل میدهند. لوون هفتوان که امسال فیلم «دراکولا» را در اکران 95 خواهد داشت یکی از نقش های اصلی فیلم «هجوم» شهرام مکری است. او این روزها «یک دزدی عاشقانه» را نیز روی پرده سینماها در حال اکران دارد. همچنین بابک کریمی در دومین همکاری اش با شهرام مکری بعد از «ماهی و گربه» در «هجوم» هم بازی میکند. سومین بازیگر فیلم «هجوم» پدرام شریفی است که در «ماهی و گربه» هم بازی کرده است. پدرام شریفی نخستین بازی اش در یک فیلم بلند سینمایی در فیلم «ماهی و گربه» بود و با این فیلم وارد سینما شد. به غیر از این سه بازیگر شناخته شده بقیه بازیگران از میان چهره های تئاتری انتخاب شده‌اند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر بدلکاری: ارشا اقدسی، دستیار تولید: جواد سلیمانی، مدیر تدارکات: حسن صفری، عماد طاهری، گروه کارگردانی: مجید عبدی، پوریا فرهادی، دستیار اول فیلمبردار: محمد عزت خواه، گروه فیلمبرداری: امین بیابانی، حامد عزت خواه، امیر محمدی، صابر کامیان، مهدی پیران، دستیار طراح صحنه: جواد فاضلی، دستیار طراح لباس: آیین احمدی، مدیر صحنه: احمد عبدالهی، گروه صدابرداری: آرش نجفیان، محسن پرهیزگاری، مجریان گریم: محمد کلاهدروز، سمانه مرادیان، تدارکات: جعفر عزت خواه، میلاد دین‌دوست، امور رسانه‌ای: گلاویژ نادری.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس