کد خبر 584325
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

این روزها اعضای هیأت مدیره استقلال اصلا رابطه خوبی با هم ندارند و به همین دلیل هم انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال اصلا بدون حاشیه نبود.

به گزارش مشرق، این روزها اعضای هیئت مدیره استقلال اصلا رابطه خوبی با هم ندارند و به همین دلیل هم انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال اصلا بدون حاشیه نبود.

علیرضا منصوریان بالاخره بعد از مدت‌ها حرف و حدیث با استقلال قرارداد سه ساله امضا کرد تا به نوعی بازیکن محبوب سال‌های نه چندان دور این تیم دوباره به خانه خود برگردد. این انتخاب برای مدیران استقلال معامله 2 سر برد است. از یک طرف منصوریان در 2 سال حضورش در نفت تهران بسیار مربی موفق بوده است و از طرف دیگر او انتخاب هواداران استقلال است و مسئولیت این انتخاب متوجه مدیران تیم نمی‌شود. هرچه که هست همانطور که بسیاری پیش از این پیش بینی کرده بودند منصوریان با استقلال قرارداد 3 ساله بست اما در این بین انتخاب او در بین اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با حرف و حدیث‌های زیادی روبرو بوده است.

مقداد نجف‌نژاد در گفتگو با رادیو ورزش و در هفته گذشته مدعی شد تمامی اعضای هیئت مدیره به جز مسعود معینی به منصوریان رای داده‌اند. چند روز پیش نیز زمانی که معینی وارد وزارت ورزش و جوانان شد صحبت‌های بسیار تندی علیه رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال کرد و مدعی شد او حق ندارد در مورد سرمربی این تیم نظر بدهد. در این بین مطلع شدیم که نجف‌نژاد که با توجه به روابط سیاسی‌اش سال‌ها در استقلال حضور دارد، ظرف روزهای آینده برای همیشه از سمت رییس هیأت مدیره استقلال کنار خواهد رفت.

همچنین عباس کردنوری هم که حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال سودی برای این باشگاه نداشته است به زودی از سمت خود برکنار می‌شود و قرار است یک نیروی فنی جوان وارد هیئت مدیره این باشگاه بشود. به جز این 2 شاهرخ سبک دست، عضو هیئت مدیره استقلال هم که وظیفه تامین منابع مالی را برعهده داشته است، با توجه به عدم موفقیت در حل مشکلات مالی این باشگاه از سمتش برکنار خواهد شد تا به این ترتیب بعد از حضور منصوریان در استقلال اعضای هیئت مدیره این باشگاه با تغییرات زیادی روبرو شوند.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس