کد خبر 583265
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۴

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب ما یک جهش بود و حضرت امام(ره) این جهش را به‌وجود آورد.

به گزارش مشرق به‌نقل از روابط‌عمومی آستان مقدس امام خمینی (ره)، مهدی چمران در مراسم تجدید میثاق مدیران ارشد شهرداری و اعضای شورای شهر تهران با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که در حرم مطهر امام راحل برگزار شد، ضمن تسلیت ایام ارتحال حضرت امام به محضر یادگار گرانقدر امام، با بیان این‌که ما همگی منتظر فرج حضرت ولی‌عصر (عج) هستیم و انتظار فرج را یک عبادت می‌دانیم، اظهار داشت: بعضی‌ها انتظار را با نشستن و باقی ماندن اشتباه گرفته‌اند.

وی گفت: انتظار به معنای ساکن بودن و به انتظار یک پیروزی نشستن  یا خفتن و خوابیدن نیست. انتظار، یک حقیقت و جهش است. انتظاری که ما شیعیان داریم باید توأم با جهش و تحرک باشد. معنی واقعی انتظار این است که دنیا را برای ظهور مهدی موعود آماده کنیم.

رئیس شورای اسلامی تهران، ری و تجریش در ادامه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما و حرکت حضرت امام در راستای این حرکت واقعی و انتظار واقعی بود. انقلاب ما یک جهش بود و حضرت امام این جهش را به وجود آورد. گام های فراوانی برای نزدیکی ظهور حضرت امام برداشت و در آن راستا حرکت کرد.

وی افزود: از همین جاست که ارزش قیام و حرکت این مجتهد عالی قدر بی نظیر تاریخ اسلامی را می توانیم درک کنیم. که چگونه ما را به زمان ظهور نزدیک و نزدیک‌تر ساخته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس