شیری مدافع جوان نفت می‌گوید: من تجربه كار با منصوريان را از تيم ملي دارم و بعد هم چند سال خوب را با هم در نفت تجربه كرديم. كار با اين مربي را دوست دارم و از اينكه دوباره بتوانم بازيكن او شوم، استقبال مي‌كنم.

 گروه ورزش مشرق - عليرضا منصوريان سرمربی استقلال شد تا حضور چند بازیکن تاثیر گذار نفت در جمع آبی ها محتمل باشد. یکی از این مردان مهدی شیری است. مدافع سختکوشی که در گفتگو با مشرق علاقه اش به استقلالی شدن حضور کنار علیرضا منصوریان را کتمان نمی کند.

* از كلاس‌هاي مربيگري چه خبر؟ شنیده ایم خیلی زود آینده نگری کرده ای و ...

(با خنده) بله چند روزي است در اين كلاس‌ها شركت مي‌كنم چون جدا از علاقه به كار مربيگري معتقدم اين مساله به بهتر شدن هرچه بهتر فوتبالم كمك مي‌كند.

* اين روزها حسابي سرت شلوغ است. مذاكره با گسترش، پيكان، سايپا و.... كار را به كجا رساندي؟‌

بله مذاكراتي را با اين تيم‌ها و چند تيم بزرگ ديگر پايتخت داشتم و منتظر هستم تا با مشخص شدن اوضاع تيم‌ها و بررسي شرايط بهترين تصميم را بگيرم.

* عليرضا منصوريان هم سرمربی استقلال شد. تو يكي از بهترين‌هاي علي‌منصور بودي كه چند وقتي هم هست حرف از آبي‌پوش شدن تو در ميان است. فكر مي‌كني با آمدن منصوريان بتو هم به استقلال بپيوندي؟‌

به هرحال بازي در يكي از دو تيم استقلال و پرسپوليس كه تيم‌هاي پرطرفدار كشورمان هستند را هر بازيكني دوست دارد. من هم از اين قاعده مستثني نيستم.

* تو رابطه خوبي با علي‌منصور داري. چقدر فكر مي‌كني با او به استقلال برسي؟

صحبتي با علي آقا در اين زمينه انجام ندادم. من تجربه كار با منصوريان را از تيم ملي دارم و بعد هم چند سال خوب را با هم در نفت تجربه كرديم. كار با اين مربي را دوست دارم و از اينكه دوباره بتوانم بازيكن او شوم، استقبال مي‌كنم.

* با توجه به شرايط استقلال و اينكه هواداران از اين تيم قهرماني مي‌خواهند به نظرت منصوريان به دنبال جذب ستاره‌ها مي‌رود يا دوباره مثل نفت كار با بازيكنان جوان و بي‌حاشيه را در دستور كار خودش قرار مي‌دهد؟

منصوريان نشان داده كار با جوانان را به خوبي بلد است و قطعا با رفتنش به استقلال اين تيم را جوان خواهد كرد. با اين حال استقلال در شرايطي است كه جام از دست داده و هواداران آن ناراحت هستند. احتمال دارد او براي دلجويي از هواداران و داشتن روزهاي موفق در استقلال تغيير رويه دهد و اين‌بار به جاي كار با بازيكنان جوان با ستاره‌ها كار كند.

* راستي تو پيشنهاد اروپایی داشتی ؟

بله از ترکیه. هنوز هم در حال مذاكره هستيم و قرار است به زودي جواب نهايي را بدهند. با اين حال با ديگر گزينه‌ها هم در حال مذاكره هستم و به زودي شرايط مشخص خواهد شد.

* چه موقع تكليف تيم فصل آينده ات روشن مي‌شود؟

تا اوايل هفته ديگر قطعا شرايط مشخص شده و تيم آينده خودم را انتخاب خواهم كرد. همه چيز بسته به شرايط است و همان‌طور كه گفتم هفته آينده همه چيز معلوم خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس