کد خبر 583061
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

با گذشت دو روز از حمله هوایی دقیق بمب افکن های روسی به جلسه فرماندهان ارشد القاعده در شهر ادلب سوریه، منابع میدانی از گسترش بمباران های مواضع این گروه حکایت دارد.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت دو روز از حمله هوایی دقیق بمب افکن های روسی به جلسه فرماندهان ارشد القاعده در شهر ادلب سوریه، منابع میدانی از گسترش بمباران های مواضع این گروه حکایت دارد.

بمباران ادلب تحت اشغال القاعده+فیلم و عکس

بنابر این گزارش، در تصاویری که رسانه های وابسته به القاعده از این حملات منتشر کرده اند، هواپیماهای بمب افکن سوخو 35 و بالگردهای میل 8 روسی در حال شلیک موشک هوا به زمین و بشکه های انفجاری بر روی مراکز استقرار و اردوگاههای تروریستهای تکفیری مشاهده می شوند. لازم به ذکر است که در حمله دو شب پیش بمب افکنهای سوخو 34 روسی به محل جلسه فرماندهان گروههای وابسته به القاعده در داخل شهر ادلب دست کم 50 تن کشته شده اند که در میان آنها 15 شبه نظامی مشاهده می شوند.

بمباران ادلب تحت اشغال القاعده+فیلم و عکس

یک منبع نظامی سوری ضمن تایید خبر انهدام این مقر فرماندهی علت وقوع احتمالی تلفات در میان غیرنظامیان را تاکتیک تروریستها برای استفاده از ساختمانهای مسکونی بعنوان مقر فرماندهی و انبار تسلیحات عنوان کرده است. استان ادلب از یکسال پیش به اشغال ائتلاف جیش الفتح به رهبری القاعده در آمده است. علی رغم اعلام آتش بس در جبهه های مختلف سوریه، سازمان ملل مناطق تحت سیطره گروههای القاعده و داعش را از این طرح مستثنی اعلام کرده و خواهان ادامه عملیات نظامی بر علیه آنها شده است.

{$sepehr_media_1579603_400_300}

{$sepehr_media_1579659_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس