هر سحر مستند یکی از شهدای مدافع حرم از رادیو ایران پخش می شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، یدالله گودرزی، مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران با اعلام این خبر گفت: با توجه به وقایع جهان اسلام و حوادث مختلفی که در برخی از کشورهای اسلامی در حال رویداد است به موضوع مدافعان حرم می پردازیم. هر سحر مستند یکی از شهدای مدافع حرم در ویژه برنامه "قرار بی قراران" پخش می‌شود.

گودرزی تصریح کرد: این مدافعان از کشورهای مختلف اسلامی همچون ایران، عراق و افغانستان هستند و گروه برنامه ساز به دیدار خانواده های آن شهدا می رود و ضمن اهداء لوح تقدیر رادیو ایران که سپاس کوچکی است از حماسه‌های این شهدا با خانواده‌های آنها به گفتگو می پردازد و این شهدا را به مخاطبان رادیو ایران معرفی می کند.

مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران با اشاره به اینکه برای اولین بار است که برای این برنامه سحری یک تیتراژ اختصاصی ساخته شده، ادامه داد: با آهنگسازی امید رمضانی و خوانندگی آقای مجتبی مصری ترانه‌ای با حال و هوای معنوی ماه مبارک رمضان برای ویژه برنامه "قرار بی قراران"ساخته شده است.

وی تاکید کرد: امسال سعی کردیم روی موضوع دعا و قرآن متمرکز بشویم. دعای مجیر موضوع محوری ما خواهد بود که در ماه مبارک رمضان 30 کلید واژه از آن دعا استخراج شده و آقای دکتر الهامی کلید واژه‌ها را در ادبیات و عرفان ایرانی بررسی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر افتخاری و محمد نصرآبادی همچنین حجت الاسلام والمسلمین علی سرلک و دکتر باقری کارشناسان برنامه هستند که درباره فرازهایی از دعای مجیر صحبت می‌کنند.

وی ادامه داد: از طرفی در هفته اول ماه مبارک رمضان موضوع مسئولیت پذیری در قرآن و روایات به صورت آیتم بررسی شده و با توجه به اینکه مسئولیت پذیری یکی از ویژگی‌های انسان مومن است به این موضوع مهم در زندگی امروز و زندگی شهروندی‌ می‌پردازیم.

گودرزی با بیان اینکه رادیو ایران یک روز قبل از ماه مبارک رمضان به پیشواز این ماه عظیم می رود گفت: تمام تلاش این گروه ساختن برنامه هایی دلنشین و متناسب با سحر و وقت‌های ماه مبارک رمضان است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس