کد خبر 582822
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

مدیرکل سیاسی و امنیت بین‌المللی وزارت امور خارجه با بیان اینکه برخی ادعا می‌کنند، ناراحتی گروه‌های سیاسی موجود در کشور، از تحقق برجام به دست دولت یازدهم است، گفت:‌ نظرات متفاوتی وجود دارد و قرار نیست به همه نظرات پاسخ دهم.

به گزارش مشرق، حمید بعیدی‌نژاد درباره علل مخالفت‌ها با برجام اظهار کرد: جامعه ما متنوع بوده و جریان‌های سیاسی و شخصیت‌های متنوعی با نظرات مختلف در آن حضور دارند.
 
وی با بیان اینکه تا زمانی که به نقد و بررسی برجام پرداخته شود، مشکلی وجود نخواهد داشت، افزود: از آنجا که برجام یک بحث ملی است، باید از تخریب‌ها جلوگیری شده و به حقوق کشور توجه شود.
 
مدیرکل سیاسی و امنیت بین‌المللی وزارت امور خارجه تأکید با بیان اینکه برای نقد و بررسی ارزش قائل هستیم، خاطرنشان کرد: به طور حتم نقدهای سازنده باعث اتخاذ تصمیمات درست خواهد شد.
 
وی در پاسخ به این سئوال که برخی ادعا می‌کنند، ناراحتی برخی از گروه‌های سیاسی موجود در کشور، از تحقق برجام به دست دولت یازدهم است، اظهار کرد:‌ نظرات متفاوتی وجود دارد و من قرار نیست به همه نظرات پاسخ دهم.
 
بعیدی‌نژاد ادامه داد: به طور حتم برجام با ایستادگی و مقاومت ملت ایران به ثمر نشست و حق غنی‎سازی ایران توسط غرب به رسمیت شناخته شد.
 
وی در پایان سخنانش با بیان اینکه با برجام توانستیم مانع از عملیاتی شدن قطعنامه‎ها علیه کشور شویم، این مهم را دستاورد بزرگی خواند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس