کد خبر 581804
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

شب به منزل برگشتم از پشت در صدای گریه دختر یک ساله‌ام را شنیدم، زمانیکه زنگ زدم، دختر ۳ ساله‌ام در را باز کرد؛ از او پرسیدم مادرت کجاست، گفت در اتاق خوابیده است؛‌ به محض اینکه وارد اتاق شدم ...

خفه کردن زن جوان در منزلشبه گزارش مشرق،  حدود ساعت 21 روز گذشته مأموران کلانتری 169 مشیریه خبر قتل زن 25 ساله افغانستانی به نام نیلوفر را در منطقه مشیریه به بازپرس کشیک قتل اعلام کردند.
 
با حضور قاضی ایلخانی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت در محل وقوع جرم مشخص شد مقتول بر اثر فشار به عناصر حیاتی گردن و خفگی جان خود را از دست داده است همچنین آثار ضربات چاقو بر روی دست مقتول نشان می‌داد که قاتل یا قاتلان قصد گمراهی کارآگاهان و وانمود کردن به خودکشی مقتول را داشته‌اند.
 
دقایقی بعد تحقیقات درباره این جنایت آغاز شد و همسر نیلوفر در اظهاراتش به بازپرس گفت: از روز جمعه (7 اردیبشهت) سر کار بودم، حدود ساعت 8 شب زمانیکه به منزل برگشتم از پشت در صدای گریه دختر یک ساله‌ام را شنیدم، زمانیکه زنگ زدم، دختر سه ساله‌ام در را باز کرد، از او پرسیدم مادرت کجاست، گفت در اتاق خوابیده است؛‌ به محض اینکه وارد اتاق شدم با جسد همسرم مواجه شدم و بعد با پلیس تماس گرفتم.
 
اما کودک سه ساله مقتول حرفهای متفاوتی را به زبان آورد و به بازپرس گفت: پدرم و دوستش با هم دعوا کردند و بعد پدرم با مادرم دعوا کرد و رفت.
 
تحقیقات در رابطه با این قتل ادامه داشت که مرد و زن میانسال افغانستانی به محل قتل مراجعه کردند و مرد میانسال درباره علت حضور در آنجا به بازپرس گفت:  من با پدر نیلوفر خویشاوند و فامیل هستم،؛ ساعتی پیش پدر نیلوفر با من تماس گرفت و گفت دخترش به قتل رسیده است که من به همراه همسرم، ماشینی کرایه کردیم و به اینجا آمدیم، از جریان قتل نیلوفر نیز اطلاعی ندارم.
 
زن افغانستانی نیز به بازپرس گفت: ساعتی پیش، پسرم برای من و پدرش از قلعه‌حسن‌خان ماشین دربستی کرایه کرد و به اینجا آمدیم، از بقیه ماجرا خبری ندارم و نمی‌دانم چرا پسرم ما را اینجا فرستاد.
 
پس از اظهارات سه متهم این پرونده،‌ آنها به دلیل اظهارات صد و نقیض بازداشت شدند و تحقیقات در رابطه با این جنایت ادامه دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس