کد خبر 581441
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳

روزنامه دیلی میرر انگلیس دست به افشاگری بزرگی زد و از توافق باشگاه لیورپول با ستاره آرژانتینی ناپولی سخن به میان آورد.

به گزارش مشرق، گونسالو ایگواین، ستاره آرژانتینی ناپولی در فصلی که گذشت عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت. او در 35 بازی که برای ناپولی در رقابت‌های سری A به میدان رفت توانست 36 گل به ثمر برساند تا با اختلاف زیادی نسبت به دیگر بازیکنان به عنوان بهترین گلزن انتخاب شود.

هر چند ایگواین با ناپولی دو سال دیگر قرارداد دارد اما خبرهای زیادی درباره جدایی او به گوش می‌رسد و به نظر می رسد که خود این بازیکن آرژانتینی هم دوست داشته باشد بازی در تیم بزرگتری را تجربه کند.

روزنامه دیلی میرر انگلیس دست به افشاگری بزرگی زد تا جایی که اعلام کرد ایگواین تیم بعدی خود را انتخاب کرده و فصل بعد برای لیورپول به میدان خواهد رفت.

خبر پیوستن ایگواین به لیورپول هواداران این تیم را شوکه کرده چرا که انتظار نداشتند که این بازیکن بزرگ با وجود پیشنهادهای خوبی که از پاری سن ژرمن، آرسنال و منچستر یونایتد دارد در نهایت قرمز پوشان آنفیلد را انتخاب کند.

بایرن مونیخ هم از مشتریان جدی این بازیکن آرژانتینی است، اما باید دید او در نهایت چه تیمی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب خواهد کرد.

لیورپول بعد از جدایی لوئیس سوآرس نتوانسه جانشینی شایسته برای او انتخاب کند و ایگواین می‌تواند تا حدودی جای خالی سوآرس را با توجه به آمادگی بالایی که دارد پر کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس