فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا گفت: 700 نفر از نیروهای جبهه کفر در جبهه خان‌طومان کشته و زخمی شدند و تعداد 10 دستگاه تانک، نفربر و خودروی محمول نیز توسط رزمندگان اسلام منهدم شد.

به گزارش مشرق، سردار حمیدرضا رستمیان، با بیان اینکه لشکر عملیاتی 25 کربلا با تعدادی از رزمندگانش در 19 فروردین ‌ماه 1395 مأموریت پدافند از جبهه خان‌طومان را پذیرفت، اظهار کرد: رزمندگان سلحشور مازندرانی با اقدام ویژه، در طول حضور یک ماه در این منطقه ضربات سنگینی را به تکفیری‌ها «جبهه النصره» وارد کردند.

وی افزود: حماسه ماندگار و جاوید این یگان در روزهای 21 و 31 فروردین ماه و 16 اردیبهشت‌ماه امسال بود که با حملات سنگین جبهه النصره برای بازپس‌گیری خان‌طومان رقم خورد.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا با عنوان اینکه رجزخوانی استکبار جهانی و نوکرانش برای بازپس‌گیری این منطقه از مدت‌ها قبل شروع و تا 16 اردیبهشت‌ماه امسال در شبکه‌های مجازی و میادین نبرد بلند بود، خاطرنشان کرد: مردان بی‌ادعا و عاشق ولایت و امامت و مدافعان حریم اهل بیت(ع) که شامل رزمندگان لشکر عملیاتی 25 کربلا و برادران فاطمیون بوده‌اند، در هر مرحله با وارد کردن بیشترین ضربات، دشمنان را ناکام کردند.

این فرمانده ادامه داد: در مدت حضور لشکریان کربلایی مازندران در این جبهه آنچنان عرصه بر تکفیری‌ها تنگ شده بود که آنها با تحمل تلفات زیاد و به‌جا گذاشتن کشته‌های قابل ملاحظه این جبهه را اداره می‌کردند.


* حماسه نبرد سنگین رزمندگان لشکر عملیاتی 25 کربلا با تکفیری‌ها در 25 فروردین ماه

رستمیان با اشاره به نبرد سنگین رزمندگان لشکر عملیاتی 25 کربلا با تکفیری‌ها در 25 فروردین ماه امسال، تصریح کرد: دشمن تکفیری با تلفات سنگین و به‌جا گذاشتن حدود 50 کشته و انتقال تعدادی از کشته‌ها و زخمی‌های خود به عقب و انهدام 2 دستگاه نفربر و تعداد قابل ملاحظه‌ای از خودروها، تجهیزات و تسلیحات، پا به فرار گذاشته و در این رزم تن به تن شهیدان محمدتقی سالخورده و حسین بواس از این یگان به لقاءالله پیوستند.

* دومین حماسه ماندگار غیورمردان و دریادلان لشکر عملیاتی 25 کربلا 31 فروردین ماه

وی در ادامه به دومین حماسه ماندگار غیورمردان و دریادلان لشکر عملیاتی 25 کربلا 31 فروردین ماه امسال اشاره کرد و یادآور شد: در این نبرد و رویارویی با دشمن، آنچنان با اجرای آتش پشتیبانی و هوایی از دشمن، تلفات سنگینی گرفته شد که دشمنان را توان خروج از سنگرها و هجوم نبود.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا تأکید کرد: تعداد قابل ملاحظه‌ای از تانک‌ها و نفربرهای دشمن منهدم و نیروی پیاده آنها کشته و زخمی شدند و این اقدام به‌موقع باعث ناکامی دشمنان و فرار از صحنه‌های نبرد شد.

* سومین رویارویی مردانه دریادلان لشکر عملیاتی 25 کربلا با تکفیری‌ها در 16 اردیبهشت ماه

این فرمانده با بیان اینکه سومین حماسه و نبرد سخت رزمندگان لشکر عملیاتی 25 کربلا با تکفیری‌ها از ظهر روز پنج‌شنبه 16 اردیبهشت ماه امسال مصادف با روز عید مبعث رقم خورد، اضافه کرد: دشمنان تکفیری با تمام توان و با تمرکز قوا و با قرار گرفتن نیروهای جبهه النصره و داعش در کنار یکدیگر و با تعدادی قابل ملاحظه از تانک‌ها و نفربرها و با استفاده از انواع آتش و سلاح‌های جدید، با استعداد نیرویی حدود 2 هزار و 500 نفر از زبده‌ترین نفرات خود با هدایت و فرماندهی عناصری از ارتش‌های ترکیه، عربستان، اردن، رژیم صهیونیستی و... در شرایطی که به‌اصطلاح آتش‌بس محسوب می‌شد به این جبهه هجوم آوردند.

رستمیان اظهار کرد: رزمندگان شجاع و سلحشور مازندرانی و فاطمیون قهرمان در مقاومت عاشورایی خود آنچنان عرصه را بر دشمن تنگ کردند که در یک نبرد سنگین و مقاومت 14 ساعته در مقابل تمام توان دشمن، تلفات و خسارات سنگین را به آنان وارد کردند.

وی ادامه داد: در این مقاومت جانانه، 700 نفر از نیروهای جبهه کفر در جبهه خان‌طومان کشته و زخمی شدند و تعداد 10 دستگاه تانک، نفربر و خودروی محمول نیز توسط رزمندگان اسلام، منهدم شد.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا بیان کرد: مقاومت عاشورایی رزمندگان اسلام در نبرد با تکفیری‌ها تا بامداد روز جمعه 17 اردیبهشت ماه در خان‌طومان با استقرار خط‌شکنان لشکر عملیاتی 25 کربلا بر روی ارتفاعات نجم «پشت خان‌طومان» ادامه داشت.

این فرمانده یادآور شد: در این حماسه بزرگ، بیشترین خسارات و تلفات بر دشمن تکفیری وارد شد و حماسه‌سازان این نبرد با انهدام بخش زیادی از قوای جبهه النصره و... مانع ادامه پیشروی آنها برای بازپس‌گیری مناطق قراصی، الحمراء، الحویز، قلعجیه، خلصه و... شدند.

رستمیان با بیان اینکه مقاومت فرزندان علوی‌تبار مازندرانی با همراهی فاطمیون قهرمان آنچنان لرزه بر اندام تکفیری‌ها انداخت که جرأت ادامه عملیات از آنها گرفته شد، تصریح کرد: آنچنان خسارت و تلفات بر دشمن وارد شد که تا ابد در ذهن آنها حک‌شده می‌ماند که یاران عاشورایی رهبر معظم انقلاب اسلامی، عاشورای دیگری را به نمایش گذاشته و انتظار فرج و نوکری در رکاب امام عصر(عج) را می‌کشند.

وی با اعلام اینکه رزمندگان اسلام، رهروان شهیدان، پیروان ولایت و امامت سراسیمه منتظر اعزام‌های بعدی برای نبرد با تکفیری‌ها هستند، اظهار کرد: خانواده معظم شهیدان همچون کوهی استوار به این فداکاری‌های همسران، پدران و فرزندان شهیدشان عشق می‌ورزند.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا با عنوان اینکه جانبازان، ایثارگران، همه و همه آماده و مهیا برای نبردهای بعدی با استکبار جهانی هستند، گفت: ما آماده نبرد در هر شرایطی و در هر جبهه‌ای هستیم و این تعهد را به همه می‌دهیم تا زنده‌ایم، رزمنده‌ایم.

این فرمانده در پایان علو درجات را برای شهدای عزیزی که با نثار جان خود از حریم آل‌الله و بی‌بی دو عالم حضرت زینب(س) دفاع کردند از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    0 0
    پلنگهای مازنداران اینها هستند واقعا اسم قشنگی برای لشگرتون انتخاب کردید 25 کربلا خدا قوت دلاوران
  • حمید کردستانی ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    0 0
    خداوند شهدای عزیزمازندرانی را بیامرزد انشاالله پیروزی نزدیک است ترکیه ی نجس و امریکاو اسراییل حرام زاده هیچ غلطی نمیتوانند بکنند .
  • مسافر ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 0
    خدا حفظتون کنه
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 0
    درود بر شرف مردئانگی غیرت قمر بنی هاشم گونه شماها که نور ایمان شماها بر صفین و نهروان و جمل تابیده است - بفرموده امام شماها پیروزید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس