کد خبر 580870
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

خشن ترین مردان مرحله مقدماتی رقابتهای انتخابی یورو 2016 مجوز سفر به فرانسه و شرکت در بازیها را کسب نکردند.

کمپانی تعطیل شدویژه‌نامه یورو 2016 مشرق - بررسی مسابقات مرحله انتخابی یورو 2016 اطلاعاتی در خصوص مردان خشن این مسابقات به دست می دهد.

جزایر فارو در گروه F مرحله انتخابی یورو پنجم شد تا خشن ترین مردان فوتبال اروپا راه پاریس را گم کنند. البته این اتفاق در مورد بلاروس هم روی داد. تیمی که در گروه C روی پله چهارم ایستاد و مسافر فرانسه نشد. شاید حالا باید بابت این اتفاق خوشحال بود!

در واقع این دو تیم خشن ترین مردان مرحله انتخابی را در اختیار داشتند. به نظر می رسد بدون مردان خشن بازی های جذاب تری به نمایش در بیایند.

* گرگرسن و الکساندر
آتلی گرگرسن 33 ساله با 198 سانتی متر بلندی قامت در مسابقات انتخابی 4 کارت زرد گرفت و یک بار اخراج شد تا سرآمد مردان خشن بازی ها باشد.

در کنار او الکساندر مارتینوویچ از بلاروس شرایطی مشابه با آتلی داشت. مدافع فعلی تیم اورال در لیگ برتر روسیه هم با 4 کارت زرد و یک اخراج شانه به شانه گرگرسن پیش آمد و جالب این که مثل هم تای خود در جزایر فارو راه پاریس را گم کرد.

* رکورد دار کارت زرد
دیگر مرد خشن مرحله مقدماتی یورو هالورهانسون 23 ساله بود. هافبک تیم جزایر فارو که طی 8 بازی 6 مرتبه کارت زرد گرفت. جالب این که هالور در رقابت های باشگاهی دانمارک هم با گرفتن 6 کارت زرد از جمله پیشتازان در ارائه بازی درگیرانه و خشن است.

* کمپانی تعطیل شد
ویسنته کمپانی کاپیتان تیم منچسترسیتی و مدافع سیه چهره تیم ملی بلژیک را باید خشن ترین بازیکن مرحله مقدماتی یورو دانست که تیمش موفق به صعود شد. ویسنته طی 7 بازی و 537 دقیقه 3 کارت زرد گرفت و یک بار برابر رژیم اشغالگر قدس از زمین اخراج شد.

 هر چند که در آن دیدار بلژیک اسرائیل غاصب را 10 نفره شکست داد. با تمام این اوصاف مدافع 191 سانتی متری بلژیکی ها با مصدومیت شدیدی که گریبانش را گرفت، یورو 2016 را از دست داده است تا فرانسه بی کمپانی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس