مدیرعامل شرکت حمل ونقل نقل ریلی رجا با بیان این‌که واگنهای دست‌دوم اروپایی جایگزین واگنهای ۵۵ ساله رجا می‌شود، گفت:حدود ۳۰۰ دستگاه واگن با عمر بالای ۴۵ سال داریم که آنها را با واگنهای دست‌دوم ۱۵ تا ۲۰ ساله جایگزین می‌کنیم.

به گزارش مشرق، سیدحسن موسوی نژاد  در پاسخ به این پرسش که قرار است 200 دستگاه واگن دست دوم از چه کشوری وارد شود،‌ اظهار کرد: از کشورهایی که واگن‌های مناسب داشته باشند که بیشتر اروپایی‌ها هستند.

وی با یادآوری این‌که تعدادی واگن در شرکت رجا داریم که عمر بالای 50 سال دارند، افزود: سال گذشته 92 دستگاه واگن با عمر بالای 55 سال را از رده خارج کردیم.

وی با تاکید بر این‌که جای واگنهای فرسوده، واگن دست‌دوم وارد می‌کنیم، تصریح کرد: واگنهای با عمر بالای 45 سال را باید تا پایان امسال از ناوگان رجا خارج کنیم که حدود 300 دستگاه است، به جای این واگنها، واگنهای دست‌دوم با عمر 15 تا 20سال وارد کشور می‌کنیم.

مدیرعامل رجا گفت:  این واگنها با نگهداری خوب مانند واگنهای 10 ساله ما هستند.

موسوی‌نژاد با بیان این‌که واردات واگن دست دوم ارزان‌تر است، افزود: اگر قرار باشد سرمایه‌گذاری در بخش خرید واگن نو صورت نگیرد، واگن دست دوم در کوتاه مدت راه حل خوبی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    چرا از شرکت های داخلی نمیخرن ؟؟!!!!!!!!!!!!
  • ناشناس ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    شرکت واگن پارس اراک داره ورشکست میشه بعد میرن دست دوم میخرن.اگه این 300 دستگاه مسافری با واگن های باری به واگن پارس سفارش ساخت بشه حدود 500 نفر مشغول بکار میمونند. کیفیتش هم با خارجی برابری میکنه من اونجا کار کردم
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    هر دم از این باغ بری میرسد.... اینم از دولت تدبیر! به جای اینکه از تولید کننده ی داخل خرید کنن میرن از اروپا کالاهای از رده خارج وارد میکنن!
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    هر دم از این باغ بری میرسد.... اینم از دولت تدبیر! به جای اینکه از تولید کننده ی داخل خرید کنن میرن از اروپا کالاهای از رده خارج وارد میکنن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس