«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که درصدد اتخاذ اقدامات بسیار سخت در باره کسانی هستیم که از مقرهای حزب الله هنگام مناسبت ها بی هدف و هوائی تیراندازی و برای مردم مشکل ایجاد می کنند.

 به گزارش مشرق، به نقل از روزنامه لبنانی الاخبار، سیدحسن نصرالله که دیروز(جمعه) در مراسم سی و یکمین سالروز تاسیس سازمان پیشاهنگی حضرت امام مهدی (عج) سخن می گفت، بر نقش مهم این سازمان در ساخت یک جامعه مقاوم تاکید کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه سخنان خود با انتقاد شدید از تیراندازی های هوائی هنگام مناسبت ها و سخنرانی ها، افزود:عجیب وغافلگیر کننده نخواهد بود که اگر روزی در رسانه ها بشنویم حزب الله یک شعبه خود را به دلیل تیراندازی های هوائی منحل کرده است.

وی تاکید کرد که از شنیدن خبر کشته شدن افراد به علت تیراندازی های بی هدف و هوائی هنگام مناسبت ها و سخنرانی ها بسیار خشمگین و ناراحت می شود.

سیدحسن نصرالله خاطرنشان کرد: قبل از این که مسئولیت دبیرکلی حزب الله را برعهده بگیرم، یک شعبه حزب الله را در منطقه بیروت به علت پایبند نبودن به تصمیم منع تیراندازی های هوائی منحل کردیم.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد: تیراندازی های هوائی که گاهی موجب قتل انسانی می شود، حرام و بسیار بد است و تنها به سخن گفتن اکتفا نمی کنیم و به زودی اقداماتی را برای جلوگیری از تکرار آن اتخاذ می کنیم.

براساس این گزارش سید حسن نصرالله در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری انتخابات شوراهای شهر در لبنان اشاره کرد و گفت: حزب الله معتقد است که زنان و مردان و جوانان حزب الله دارای اندیشه و فکر هستند و خود می توانند در خصوص مشارکت در انتخابات و انتخاب بهترین ها و با صلاحیت ترین از میان نامزدها تصمیم بگیرند.

وی درعین حال بر فعالیت های حزبی هنگام انتخابات تاکید کرد و با اشاره به تجربه اخیر حزب الله در انتخابات شوراهای شهر، افزود: در بیشتر شهرک ها که حزب الله مداخله کرد ، اختلاف ها و تنش های بین خانواده ها بسیار کمتر از شهرک هائی بود که مداخله نکردیم.

الاخبار نوشت: دبیرکل حزب الله بیشتر سخنرانی خود را به طرح مسائل دینی و مذهبی مرتبط با ولادت حضرت امام مهدی( عج) و امور مرتبط به فعالیت های حزب الله و موسسه های وابسته به آن اختصاص داد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    نمی دانم این دیگه چه عادت زشت و غلطی است که بین اعراب دنیاحتی در برخی شهرهای ایران هم رایج است ومتاسفانه باعث آزار دیگر مردم و سلب آسایش و صدمات جانی می شود و متاسفانه فقط مماشات از مسئولین وقت انتظامی می بینیم ...قبول ندارید بیاید برخی محله های عرب نشین اهواز و غیره را عزا یا عروسی و جشن و...در خوزستان ببینید...................

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس