«دریاچه ماهی» عنوان اولین فیلم بلند مریم دوستی محسوب میشود که تهیه کنندگی آن را ناهید دل آگاه بر عهده دارد. فیلمی که مجوز ساخت آن در روزهای ابتدایی فروردین سال جاری صادر شد.

گروه فرهنگی مشرق- «دریاچه ماهی» عنوان اولین فیلم بلند مریم دوستی محسوب میشود  که تهیه کنندگی آن را ناهید دل آگاه بر عهده دارد. فیلمی که مجوز ساخت ان در روزهای ابتدایی فروردین سال جاری صادر شد.یکتا ناصر و نادر فلاح مسافران «دریاچه ماهی» شدند/ فیلمی دفاع مقدسی درباره مفقود الاثرها
پیش تولید این فیلم مدتی است که آغاز شده و طبق زمان بندی در نظر گرفته شده از سوی سازندگان «دریاچه ماهی» فیلمبرداری این اثر در تهران و آبادان خواهد بود و حدود 60 جلسه برای فیلمبرداری ان زمان در نظر گرفته شده است.

یکتا ناصر و نادر فلاح ایفاگر دو نقش اصلی این فیلم هستند و دو بازیگر دیگر نیز به زودی به گروه «دریاچه ماهی» اضافه خواهند شد.به گفته مریم دوستی کارگردان این فیلم، «دریاچه ماهی» به شهدای مفقود الاثر و جاوید الاثر تقدیم شده است.

یکتا ناصر و نادر فلاح مسافران «دریاچه ماهی» شدند/ فیلمی دفاع مقدسی درباره مفقود الاثرها

اولین فیلم بلند سینمایی مریم دوستی درباره بازماندگان عملیات کربلای 5 در دریاچه ماهی است و اولین نمایش رسمی این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.برخی از عوامل «دریاچه ماهی» عبارتند از: نویسنده بر اساس طرحی از مریم دوستی: دکتر مصطفی رستگاری، کارگردان: مریم دوستی، مشاور کارگردان: حسن برزیده، طراح صحنه و لباس: عباس بلوندی، تهیه کننده: ناهید دل آگاه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس