سخنگوی دانشگاه آزاد در واکنش به خبر فیش حقوقی ماهانه 25 میلیونی یکی از مدیران استانی این دانشگاه گفت: انعکاس همه پرداخت‌های اشخاص در فیش حقوقی آنها نشانه کار قانونی و تابع ضوابط و مقررات دانشگاه است و اگر ثابت شود دریافتی هر شخصی خارج از مقررات بوده علاوه بر استرداد آن با متخلف برخورد می‌شود.

به گزارش مشرق، علوی فاضل سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در واکنش به خبر « هاشمی: برخی در دانشگاه آزاد حقوق نمی‌گیرند/25 میلیون تومان حقوق ناقابل یک مدیر استانی+سند» تأکید کرد که این دانشگاه شهریه دریافتی از دانشجویان را امانت می‌داند و هزینه کردن آن غیر از موارد قانونی و ضروری را بر نمی‌تابد.
 
وی درباره فیش حقوقی منتسب به یکی از مدیران این دانشگاه گفت: تمام پرداخت‌ها به کارکنان و اعضای هیات علمی و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی شفاف و بر اساس مصوبات هیات امنا و مقررات انجام می‌شود.
 
علوی فاضل با بیان اینکه انعکاس همه پرداخت‌های اشخاص در فیش حقوقی آنها نشان از انجام کار قانونی و تابع ضوابط و مقررات و شفاف در دانشگاه است، خاطرنشان کرد: ممکن است به صورت موردی مبالغی تحت عنوان مابه التفاوت حقوق و مزایای چند ماه یا سال به یکباره جمع شده و بصورت عددی قابل توجه در فیش حقوقی مدیران درج شود.
 
وی گفت: پرداخت‌های غیر مستمر و موردی همچون بازخرید سنوات و مرخصی استفاده نشده یک یا چند سال، حق التدریس چند ترم، حق الزحمه پایان نامه و رساله دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی که بعضا مربوط به چندین ترم است، حق التحقیق بابت اجرای طرح‌های پژوهشی مصوب که چندین ماه یا سال اجرای آنها به طول می انجامد ممکن است سالی یکبار محاسبه و جمع شده و یک جا در فیش حقوقی یک ماه به حساب فرد واریز شود.
 
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در این شرایط این شبهه ایجاد می‌شود که این مبلغ هر ماه به عنوان حقوق مستمر به یک نفر پرداخت می‌شود، در حالی که اگر این مبلغ به تعداد ماه‌هایی که این حق الزحمه دریافت نشده است تقسیم شود مبلغ اندکی می‌شود و به هیچ عنوان اینگونه پرداخت‌ها مستمر و ماهیانه نیست.
 
وی گفت: ناآگاهی در خصوص نحوه محاسبه حقوق اعضاء هیات علمی موجب می‌شود تا کسانیکه بدنبال غیرواقعی نشان دادن حقوق مدیران دانشگاه هستند سوءاستفاده کرده و در جهت تخریب دانشگاه آزاد اسلامی و چهره مدیران این دانشگاه اقدام کنند.
 
علوی فاضل تاکید کرد: به طور مستمر بررسی های دقیق مالی توسط معاونت اداری مالی، خزانه دار و حسابرس دانشگاه انجام می شود و اگر در این بررسی ها ثابت شود که مبلغ دریافتی هر شخصی در دانشگاه خارج از مقررات بوده علاوه بر استرداد آن با شخص متخلف برخورد خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    ... زدید به این مملکت بچه های مردم تو سوریه برای شرافتشون دارند پر پر میشن اونوفقت اشغالهایی از جنس دانشگاه آز... با پول خون این مظلومان میرن استخر مخ... آشغالا
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    نمی شه همین پرداخت های قانونی را برای کارمندها و کارگرهای دانشگاه ازاد در نظر گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    دانشجویان بی بخار دانشگاه آزاد پول می دن و بعد مث گوسفند سرشونو پائین می اندازن هر طوری بخوان او نا رو بدوشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس