کد خبر 578306
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان گفت: محرم نویدکیا شب گذشته در برنامه 90 بر چهره کسانی چنگ انداخت که مورد وثوق فوتبال دوستان بودند.

به گزارش مشرق، علی اکبر ابرقویی‌نژاد در خصوص صحبت‌های شب گذشته محرم نویدکیا در برنامه 90 و اینکه او اعلام کرده که وی به دنبال مدیرعاملی سپاهان است، اظهار داشت: نمی‌دانم نویدکیا در چه شرایط روحی و روانی قرار داشت که به خودش این اجازه را داد که به تمام افرادی که مورد وثوق در فوتبال هستند، تهمت و افترا بزند.

وی ادامه داد: در واقع نویدکیا شب گذشته خودزنی کرد و به خودش هم رحم نکرد. به تمام کسانی که در فوتبال قابل احترام هستند، بی‌احترامی کرد. در مورد مسائلی که درباره من هم عنوان کرد باید بگویم تنها در اوایل فصل با هماهنگی فرکی و باقریان با نویدکیا تماس گرفتم که پادرمیانی کنم و او به سپاهان بازگردد.

رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان خاطرنشان کرد: به هر حال نویدکیا برای فوتبال اصفهان زحمت کشیده است و من هم با او صحبت کردم تا به تیم بازگردد. معتقد بودم که می‌تواند از نظر فنی به تیم کمک کند. به جز این مسئله هیچ تماس دیگری با او نداشتم و پس از برنامه شب گذشته 90 هم به او پیامک دادم و گفتم چگونه است که اعلام می‌کند از دروغ بدش می‌آید اما خودش دروغ‌های به این بزرگی را عنوان می‌کند.

ابرقویی‌نژاد تاکید کرد: در شأن و شخصیت من نیست که بخواهم با یک بازیکن در مورد مسائل دیگر صحبت کنم. واقعا تاسف می‌خورم که چنین مسائلی مطرح شده است. من تنها در اوایل فصل برای بازگشت او در تماس بودم. آنهم به خاطر اینکه به تیم شهرم کمک کنم. هر جا که نیاز باشد این کار را خواهم کرد اما متاسفانه نویدکیا شب گذشته بر چهره کسانی چنگ انداخت که مورد وثوق فوتبال‌دوستان هستند. مردم به خوبی خودشان این مسائل را می‌فهمند و می‌دانند چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس