کد خبر 578138
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱

سرمربی اخراج شده منچستریونایتد در بیانیه خود به نکات جالبی اشاره کرد.

به گزارش مشرق، لوئیس فن‌خال، سرمربی مشهور هلندی پس از اخراج از نیمکت رهبری تیم منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای تشکر آمیز، بابت آنچه «روزهای غرور آمیز در اولدترافورد» نامید، از هواداران و مسئولان پرافتخارترین باشگاه جزیره تشکر کرد.

 او از چنین جملاتی استفاده کرد: مربیگری در باشگاهی بزرگ و جادویی به نام منچستریونایتد کار بزرگی بود که من افتخار انجام آن را به دست آوردم.بابت رهنمون کردن تیم به سمت کسب دوازدهمین قهرمانی در جام حذفی انگلیس خوشحالم. در طول دوران حرفه‌ای‌ام بیش از 20 جام برده‌ام اما به دست آوردن جام حذفی انگلیس با آن تاریخ غنی و شکوه فراوان یکی از خاص‌ترین اتفاقات زندگی ورزشی‌ام را رقم زد.

متاسفم که نتوانستم برنامه 3 ساله‌ام را برای باشگاه به پایان برسانم اما اطمینان دارم ساختار ایجاد شده، باشگاه را به سمت روزهای بزرگ و موفقیت‌های بی‌شمار پیش می‌برد.آرزو می‌کنم قهرمانی جام حذفی، مقدمه‌ای برای احیای شکوه چند سال قبل باشگاه شود و منچستریونایتد را به جایگاه مورد علاقه هوادارانش برساند.

بعد از مربیگری در هلند، اسپانیا و آلمان، علاقه داشتم در فرهنگ و فضای فوتبال انگلیس تنفس کنم و خوشبختانه با منچستریونایتد این فرصت بسیار شگفت‌انگیز و جالب برایم به وجود آمد.از بازیکنانم تشکر می‌کنم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت در فصل آینده را دارم.

کار کردن با آن‌ها افتخار بزرگی بود و خوشحالم که در دوران مربیگری من جوانان زیادی فرصت بازی و درخشش را به دست آوردند.مشتاق تماشای درخشش پدیده‌های منچستریونایتد در فصل آینده هستم.در نهایت از مسئولان و کادر مدیریتی باشگاه بابت اعطای فرصت مربیگری در این تیم بزرگ تشکر می‌کنم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس