پیکر مطهر شهید حاج اسماعیل طرفی شهابی، از جانبازان 70 درصد دوران دفاع مقدس با حضور مردم شهیدپرور در شوش دانیال تشییع شد.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از اهواز ، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حاج اسماعیل طرفی شهابی، از جانبازان قطع نخاع و ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس شوش دانیال با حضور اقشار مختلف مردم جوانان و نوجوانان، خانواده‌های شهدا و مردم شهرهای مختلف خوزستان برگزار شد.

در این آیین پیکر این جانباز شهید با نواهای الله اکبر، لااله الاالله، محمد رسول الله و علی ولی الله پیکر از مسجد جامع شوش بر دستان خوزستانی ها تشییع شد و مردم شوش این شهید را تا دروازه های بهشت مشایعت کردند.

در این آیین جمعی زیادی از فرماندهان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند و پیکر همرزم خود را بر دوش گرفتند و با او وداع جانسوزی داشتند، همچنین جمعی از مسئولان استان و شهرستان از جمله آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آیین تشییع پیکر مطهر شهید حاج اسماعیل طرفی شهابی، از جانبازان قطع نخاع شوش حضور داشتند و به این شهید ادای احترام کردند.

پیکر مطهر شهید حاج اسماعیل طرفی شهابی، پس از برگزاری مراسم تشییع به گلزار شهدای شوش انتقال یافت و در کنار دیگر شهیدان گلگون کفن این شهرستان از جمله شهید احمد حیاری، نخستین شهید مدافع حرم شوش دانیال آرام گرفت.

شهید حاج اسماعیل طرفی شهابی که جانباز 70 درصد و قطع نخاعی است در بیستم مهر ماه سال 1340 هجری خورشیدی در شوش دانیال دیده به جهان گشود و در هفتم خرداد ماه سال 1367 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به گردن قطع نخاع و مجروح شد.

جانباز شهید اسماعیل شهابی طرفی از حدود یک ماه پیش به دلیل عوارض مجروحیت در بیمارستان مهر اهواز بستری شد که بیش از این دوری یاران شهیدش را تاب نیاورد و در صبح روز جمعه 31 اردیبهشت ماه سال 1395 هجری خورشیدی برابر با سیزدهم شعبان سال 1437 هجری قمری به آسمان پرکشید و در برم شهیدان میهمان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس