کد خبر 577753
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

همراه با بمباران شدید مواضع تروریست‌های داعش و کشته دهها تن از آنان، نیروهای ارتش، عشایر و الحشد العشبی پیشروی قابل ملاحظه‌ای در محورهای مختلف دارند.

 به گزارش مشرق، با آغاز عملیات آزادسازی شهر فلوجه از صبح امروز (دوشنبه) با دستور «حیدرالعبادی»، نیروهای ارتش، عشایر اهل سنت و الحشد الشعبی از چندین محور به مواضع تروریست‌های داعش حمله کردند و نیروی هوایی عراق نیز در حال پشتیبانی هوایی است.

به نوشته پایگاه خبری السومریه نیوز، نیروهای سازمان بدر عراق (بخشی از الحشد الشعبی) توانسته‌اند دو منطقه را در شمال شرق فلوجه آزاد کنند. همچنین دهها تروریست داعشی در حمله نیروی هوایی عراق به مواضع آنان در منطقه «الشهدا»، «الصقلاویه» و «الحصی»  در شهر فلوجه کشته شده‌اند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش عراق اعلام کرده‌اند که از صبح امروز توانسته‌اند منطقه «السجر» و «الصبیحات» و ۱۰ منطقه دیگر در جنوب «الکرمه» را پس از درگیری با داعش، آزاد کنند که در جریان این درگیری‌ها ۴۰ داعشی از پای در آمدند.

همراه با آغاز خوب عملیات آزادسازی فلوجه، «حیدرالعبادی» نخست وزیر عراق به عنوان فرماندهی کل نیروهای مسلح، وارد اتاق عملیات فلوجه شده است.

به نوشته السومریه نیوز، بزرگان شهر فلوجه اعتقاد دارند که نیروهای عراقی به زودی وارد شهر خواهند شد، چرا که مردم فلوجه از تروریست‌های داعش متنفر و بسیاری از آن‌ها خواستار خون خواهی نزدیکانشان از تروریست‌های داعش هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس