کد خبر 576602
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

اعضای یک باند خانوادگی که با بدل‌اندازی اقدام به سرقت طلا می‌کردند از سوی پلیس مشهد دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، اعضای این باند که یک زوج میانسال و دختر جوانشان بودند در آخرین اقدام مجرمانه خودبه شهر سبزوار رفتند و پس از ورود به یک طلافروشی قصد بدل‌اندازی داشتند که با هوشیاری صاحب طلافروشی بلافاصله موضوع به پلیس 110 اعلام شد، دقایقی بعد نیز مأموران پلیس در محل حاضر شده و مادر 37 ساله و دختر جوانش را دستگیر کردند.

اعتراف به بدل‌اندازی در 5 شهر

رئیس پلیس سبزوار با اعلام این خبر به «ایران» گفت: از چندی قبل گزارش‌هایی مبنی‌بر بدل‌اندازی‌های حرفه‌ای و حتی سرقت طلا در شهرهای استان به پلیس 110 اعلام شده بود و پیگیری این موضوع با حساسیت و هوشیاری به طور ویژه در دستور کار پلیس سبزوار نیز قرار گرفته بود.

سرهنگ هاشمی افزود: با دستگیری مادر و دختر آنها در برابر شواهد و ادله‌ای غیرقابل انکار قرار گرفتند و دو همدست خود را به پلیس معرفی کردند. مأموران انتظامی  نیز پدر خانواده و یک همدست دیگرشان  را که در یک مهمانپذیر مخفی شده بودند شناسایی و دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 31 میلیون ریال پول نقد حاصل از فروش طلاها و یک جفت گوشواره طلا با فاکتور کشف شد. سرهنگ هاشمی افزود: متهمان همگی سابقه‌دار و اهل کرمانشاه و ساکن ورامین هستند و تاکنون به پنج سرقت به همین شیوه در «مشهد» و همچنین در شهرهای مختلف کشور از جمله، «شاهرود» و «نیشابور» نیز اعتراف کردند.
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس